Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke van de 3? Canon, Panasonic of Sony?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke van de 3? Canon, Panasonic of Sony?

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een nieuw fototoestel en heb als vereiste dat het in HD kan filmen en een optische zoom heeft van minstens 10X. Budget= maximum 300 euro.
    Zelf heb ik al een shortlist gemaakt, maar ik vind het moeilijk om enkel op basis hiervan te kiezen. Iemand suggesties?
    Shortlist:
    Canon PowerShot SX210 IS
    Panasonic Lumix DMC-TZ8
    Sony CyberShot DSC-HX5V

    Hier nog een technische vergelijking:
    http://www.digicamshop.be/vergelijken/?product[]=92299&product[]=91550&product[]=92529&&categoryid=70386&specificationprofileid=7

    Alvast dank voor jullie advies!

  • #2
    Re: Welke van de 3? Canon, Panasonic of Sony?

    Als je in HD wilt filmen valt de canon al af want deze filmt enkel in VGA.
    Persoonlijk zou ik voor de panasonic gaan omdat ik hier al meer goeds over gehoord heb
    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

    Comment


    • #3
      Re: Welke van de 3? Canon, Panasonic of Sony?

      Kun je niet eens naar een winkel gaan waar ze de toestellen hebben, er voor gaan staan
      en op een ervan verliefd worden?
      Zelf vind ik het namelijk belangrijk verliefd te zijn op mijn speelgoed.

      (Het is al lang niet meer zo dat in een bepaalde categorie de ene camera een andere
      zomaar overklast. Alles zit elkaar dicht op de hielen. De een zal wat beter presteren
      op het ene vlak, de andere... enzovoort.)

      Comment


      • #4
        Re: Welke van de 3? Canon, Panasonic of Sony?

        Als er niet veel verschil is tussen de merken is de Samsung WB600 misschien ook een optie? Deze kost minder dan diegenen in mijn eerste selectie en voldoet ook aan de criteria.

        Comment


        • #5
          Re: Welke van de 3? Canon, Panasonic of Sony?

          Niemand ervaring met de Samsung WB600?

          Comment

          Working...
          X