Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Wall + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Wall + Update



    Update: Aangepaste versie, tonvorming eruit gehaald en de lucht aangepast

    Last edited by Red Falcon; 12 december 2010, 09:04.
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: The Wall

    De bewerking die je hebt toegepast is niet echt mijn ding maar ik vind het een prachtig gebouw.
    Wel krijg je de indruk dat het geheel scheef staat en toch is het niet denk ik?
    Voor mij toch OK
    BD0723BE

    Comment


    • #3
      Re: The Wall

      Very nice !
      http://www.dso74photography.net/

      Comment


      • #4
        Re: The Wall

        heeft iets futuristisch ... prachtig gebouw en goed in beeld gebracht ...
        Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
        www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

        Comment


        • #5
          Re: The Wall

          Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
          De bewerking die je hebt toegepast is niet echt mijn ding maar ik vind het een prachtig gebouw.
          Wel krijg je de indruk dat het geheel scheef staat en toch is het niet denk ik?
          Voor mij toch OK
          Ongetwijfeld scheef. Leg maar eens een liniaal langs de horizon. Ook de lantaarnpaal links geeft dit duidelijk weer.
          Maar zeker geef misse foto voor de rest.
          Prachtig gebouw
          Canon EOS 350D + EF-S 18-55/3.5-5.6 (Intern. model & zonnekap) + EF 70-300/4.0-5.6 IS USM (Ndl. model & zonnekap) + Canon BG-E3 powergrip + Canon Speedlite 550EX + Tripod + Monopod
          Beginnende fotograaf. (hobby)

          Comment


          • #6
            Re: The Wall

            De foto staat recht, alleen moet de ton-/kussenvorming verwijderd worden.
            Mooi compo maar helaas is er wat misgelopen met de nabewerking, en dan bedoel ik de lucht in het linkse deel van de foto.

            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: The Wall

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              De foto staat recht, alleen moet de ton-/kussenvorming verwijderd worden.
              Mooi compo maar helaas is er wat misgelopen met de nabewerking, en dan bedoel ik de lucht in het linkse deel van de foto.

              Grtz, RF
              aanpassing bijgeplaatst.
              Ik kon het helemaal eens zijn met deze reactie thanks

              Aan de brugleuning zie je de tonvorming bij de eerste fot
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • #8
                Re: The Wall + Update

                Inderdaad.
                Update is stukken beter en de lucht ook.


                Grtz, RF

                (Ik heb alles centraal geplaats, oogt veel beter)
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment

                Working...
                X