Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

    Wat vinden jullie de beste draagbare luidsprekers voor ipod?
    -de batterij moet lang meegaan!
    - hij moet heel luid gaan!
    - goede geluidskwaliteit
    ik dacht al aan:
    -Logitech Pure Fi anywhere (€95)
    -JBL On Stage III
    -LOGITECH S715i
    -SONY RDPXF100IPB
    -ALTEC-LANSING IMT 800
    -IHOME IP 1
    -PHILIPS DS8550/10
    -BOSE SOUNDDOCK PORTABLE BLACK

    Of nog andere?

    grtz

  • #2
    Re: ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

    Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
    Wat vinden jullie de beste draagbare luidsprekers voor ipod?
    -de batterij moet lang meegaan!
    - hij moet heel luid gaan!
    - goede geluidskwaliteit
    ik dacht al aan:
    -Logitech Pure Fi anywhere (€95)
    -JBL On Stage III
    -LOGITECH S715i
    -SONY RDPXF100IPB
    -ALTEC-LANSING IMT 800
    -IHOME IP 1
    -PHILIPS DS8550/10
    -BOSE SOUNDDOCK PORTABLE BLACK

    Of nog andere?

    grtz
    ben je ermee aan het zwanzen?
    -Heel luid gaan.
    -Goede geluidskwaliteit
    en dan nog een batterij die heel lang meegaat.
    dat zijn een paar dingen die niet direct bij elkaar gaan met draagbare luidsprekers.
    ik heb het vooral moeilijk met goede geluidskwaliteit en draagbare luidsprekers.

    Comment


    • #3
      Re: ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

      + het feit dat je meestal geen goede geluidskwaliteit hebt van een mp3 speler tenzij je daar een losless formaat gaat opzetten.

      Comment


      • #4
        Re: ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

        redelijk luid gaan , aanvaardbare geluidskwaliteit, redelijk lange batterij!
        90procent van de mensen hier hoort geen verschil tussen een mp3tje van 192kbs (of 320) en een wavke hoor!

        Comment


        • #5
          Re: ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

          Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
          redelijk luid gaan , aanvaardbare geluidskwaliteit, redelijk lange batterij!
          90procent van de mensen hier hoort geen verschil tussen een mp3tje van 192kbs (of 320) en een wavke hoor!
          euh ik hoor wel degelijk het verschil tussen een mp3 van 192 (of zelfs 320) en een losless formaat of orginele cd hoor !!!
          luid,goede geluidskwaliteit en draagbare luidsprekers gaan niet echt samen

          Comment


          • #6
            Re: ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

            ik ben af en toe dj en heb hier honderden cds staan! idd ik hoor ook verschil maar meerendeel van de mensen niet hoor xD als dj draai ik meestal met cds hoor en over deftige instalaties, dit is gewoon om mee te pakken op de bus met vrienden enzo voor den ambiance geluidskwaliteit is niet zo belangrijk
            snpaie?

            Comment


            • #7
              Re: ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              + het feit dat je meestal geen goede geluidskwaliteit hebt van een mp3 speler tenzij je daar een losless formaat gaat opzetten.
              Nou, voor jou als audiofiel misschien niet
              Je gaat toch ook niet als rallypiloot in een mooie nieuwe wagen kruipen en zeggen dat ie slecht is omdat hij niet rijdt zoals zijn rallywagen... enfin

              voor 99% van de mensen geeft een mp3 speler meer dan voldoende geluidskwaliteit. Ik zeg niet dat ze het verschil niet horen, maar ik bedoel gewoon dat ze de kwaliteit voldoende vinden. Ik zou begot niet weten hoe mijn Android music player in combinatie met wat prul skullcandy koptelefoon nog beter zou kunnen klinken... ook al zijn beide toestellen amper voldoende te noemen op vlak van geluidskwaliteit... maar ja, dat ben ik misschien


              Ik ben trouwens voor de volle 100% tevreden van mijn Logitech pure fi anywhere. Gaat lekker luid (heel heel luid). Batterij gaat ook goed lang mee. Toch enkele uren op luidste volume.
              En geluidskwaliteit is mééér dan voldoende. (wel veel bas, zoals we gewoon zijn van Logitech...)
              5DmkIII en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

                uhu voor dit vind ik geluidskwaliteit toch minder belangrijk tis gewoon voor den ambiance (voor andere dingen ben ik ook audiofiel hoor : bose triport in ear, senheiser hd-515 zijn mijn koptelefonen beiden top geluid xD als gitaar een amerikaanse fender xD dus ik wil ook wel goed geluid maar dit setje is om gewoon bij wat vrienden ewa ambiance te hebben dus xD

                Comment


                • #9
                  Re: ipod docking station / luidsprekers(draagbaar)

                  sowieso de bose portable!!!

                  gaat enorm luid, geweldige geluidskwaliteit (wat wil je, 't is bose...) en gaat lang mee!

                  Comment

                  Working...
                  X