Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Conflicten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Conflicten

    Voor een schoolopdracht ben ik op zoek naar mensen met een conflictsituatie zoals bv: een burenruzie, problemen met een bouwaanvraag of aannemer, persoonlijke vetes, nachtlawaai van een naburig café of discotheek,... Of om meer in het thema van dit forum te blijven kan het ook gaan over: slechte dienst na verkoop, conflict i.v.m. garantie, bestelling via internet nooit aangekomen maar wel reeds betaald,...
    Het conflict betreft een langdurige situatie die zich momenteel nog verder zet en waarbij er eveneens geen oplossing in zicht lijkt.
    Verder mag het conflict nog niet voor de rechtbank verschenen zijn.

    Stuur me gerust een PM indien u denkt mij te kunnen verder helpen! Ook voor meer informatie omtrent de opdracht kunnen jullie me via een pm contacteren!

    Alvast bedankt!
    Groeten!
    Last edited by CaHoR; 6 december 2010, 16:19.

  • #2
    Re: Gezocht: Conflicten

    Voor persoonlijke vetes kan je hier op dit eigenste forum terecht. Lees even het topic "winterbanden". Heb je direct 17 bladzijden leesplezier
    Ik zit hier net naar een film met Chuck Norris te kijken, die heeft ook een handje weg van conflictsituaties op te lossen.

    Maar nu alle gekheid op een stokje, ik kan je er niet bij helpen maar hoop op reacties dat je de schoolopdracht tot ene goed einde kan brengen.

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Conflicten

      Enkele tips om conflicten te vinden op het web of in dit forum:

      post een bijdrage waarin je beweert dat:
      - Canon beter is als Nikon
      - Sony en Pentax onbenullig zijn in DSLR land
      - de ipad geen gadget is
      - een BMW M6 sneller is dan een Porsche (en zeker op de Nurnburgring met een kapotte boite )
      - Apple véél beter is dan gelijk welke windows PC
      - de iPhone 4 de beste telefoon is
      - Mercedes is voor bompa's
      - Winterbanden verplicht moeten worden
      - een Coyote er is voor halve criminelen
      - er een puntensysteem moet komen voor de HOF
      - zonnepanelen te weinig gesubsidieerd worden

      Je zal niet weten waar eerst te beginnen!

      Eerlijk, hoe wil je nu dat er hier op gereageerd wordt als je niet wat meer informatie geeft over het doel van je studie. Je vertelt er niet eens bij welke studie je doet...

      Gaat het over ene scriptie voor het 4e middelbaar, of voor een case studie gedurende je studies Rechten aan de Unief. Nogal wat verschil hé.

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Conflicten

        wees een echte (foto)journalist en trek de maatschappij in

        in elke sociale buurt zul je wel onderwerpen vinden .....
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: Conflicten

          1 locatie: brussel-> fedassiel!!
          iedere dag conflict

          niet slecht bedoelt he
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: Conflicten

            Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
            wees een echte (foto)journalist en trek de maatschappij in

            in elke sociale buurt zul je wel onderwerpen vinden .....
            Sociale buurt devid?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: Conflicten

              @Tommie: uit de voorbeelden die ik aangaf kun je afleiden dat ik op zoek ben naar conflictsituaties uit het echte leven. Geen onbenullige discussies op fora over "Canon is beter dan Nikon" etc.


              @Devid: er bestaat fieldresearch en deskresearch. Het ene is niet beter dan de andere maar ze kunnen elkander wel aanvullen.

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: Conflicten

                Let op met deze uitspraak. Bij sommigen loopt het bloed bijna van het keyboard als je dergelijke dingen beweert.

                Geef eens wat meer info van jouw kant, dan krijg je misschien wat betere antwoorden.

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht: Conflicten

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Let op met deze uitspraak. Bij sommigen loopt het bloed bijna van het keyboard als je dergelijke dingen beweert.

                  Geef eens wat meer info van jouw kant, dan krijg je misschien wat betere antwoorden.
                  Onderwerpen zijn er voldoende
                  En ook hoe je ermee moet omgaan: http://www.innerned.org/conflict.html

                  De vraag van TS lijkt me zeer duidelijk maar moet wel begrijpen dat "we" moeilijk
                  in naam van iemand anders kunnen spreken en persoonlijke "miserie" (?) openbaar
                  maken kan ook al voor conflicten zorgen.
                  Ik vind het wel niet slecht dat dergelijk onderwerp voorwerp uitmaakt van een schoolproject.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht: Conflicten

                    Euuuuuh, zijn er geen conflicten thuis?

                    Vroeger veel "boel" gehad met mijn buurman, als je het verhaal wilt horen kan dit maar dan per PM.


                    Grtz, RF
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht: Conflicten

                      Dank je Theokus, mijn vraag leek mij ook duidelijk.
                      Ik vraag ook niemand hun conflict bloot te leggen in deze discussie en heb ook aangegeven dan de personen die me eventueel kunnen helpen meer informatie bij mij kunnen vragen via een privébericht hier op dit forum.

                      Groeten

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gezocht: Conflicten

                        @Rf: Dank alvast voor je reactie. Ik wil er nog even aan toevoegen dat het moet gaan over een langdurige situatie die zich momenteel nog verder zet en waarbij er eveneens geen oplossing in zicht lijkt.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gezocht: Conflicten

                          Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
                          Dank je Theokus, mijn vraag leek mij ook duidelijk.
                          Ik vraag ook niemand hun conflict bloot te leggen in deze discussie en heb ook aangegeven dan de personen die me eventueel kunnen helpen meer informatie bij mij kunnen vragen via een privébericht hier op dit forum.

                          Groeten
                          Ja juist
                          Sorry.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gezocht: Conflicten

                            Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
                            Voor een schoolopdracht ben ik op zoek naar mensen met een conflictsituatie zoals bv: een burenruzie, problemen met een bouwaanvraag of aannemer, persoonlijke vetes, nachtlawaai van een naburig café of discotheek,... Of om meer in het thema van dit forum te blijven kan het ook gaan over: slechte dienst na verkoop, conflict i.v.m. garantie, bestelling via internet nooit aangekomen maar wel reeds betaald,...
                            Het conflict betreft een langdurige situatie die zich momenteel nog verder zet en waarbij er eveneens geen oplossing in zicht lijkt.
                            Verder mag het conflict nog niet voor de rechtbank verschenen zijn.

                            Stuur me gerust een PM indien u denkt mij te kunnen verder helpen! Ook voor meer informatie omtrent de opdracht kunnen jullie me via een pm contacteren!

                            Alvast bedankt!
                            Groeten!
                            Are you talking to me ? Are you talking to me ? Huh ?
                            N
                            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gezocht: Conflicten

                              Wat dacht je van onze regeringsonderhandelingen?
                              7 tegen 1?
                              Noord tegen Zuid?
                              Brussel tegen iedereen?

                              Henri
                              lidnummer: BD0435BE

                              Comment

                              Working...
                              X