Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tunnelvisie 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tunnelvisie 2



    Het ruis heb ik buwust zo gelaten... De rest van de serie vind je terug op mijn website.
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Tunnelvisie 2

    Claustrofobisch. Geen licht aan het einde van de tunnel, terwijl er dat behoort te zijn. Al
    zie je het zelf niet. Anderen zeggen het je. Er is licht aan het einde van de tunnel. En dan
    wil je hen graag geloven. Maar zelf zie je niets. Ja, een eindeloze tunnel maar licht? Waar
    hebben ze het over? Of zouden zij het werkelijk zien?
    Voor mij is het een dichtgemetselde droom en rechtsomkeer maken kan ook al niet.

    Comment


    • #3
      Re: Tunnelvisie 2

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Claustrofobisch. Geen licht aan het einde van de tunnel, terwijl er dat behoort te zijn. Al
      zie je het zelf niet. Anderen zeggen het je. Er is licht aan het einde van de tunnel. En dan
      wil je hen graag geloven. Maar zelf zie je niets. Ja, een eindeloze tunnel maar licht? Waar
      hebben ze het over? Of zouden zij het werkelijk zien?
      Voor mij is het een dichtgemetselde droom en rechtsomkeer maken kan ook al niet.
      Doudeke: er is wel licht, en ook heel mooi zacht rond licht in de tunnel, in die droom wil ik best een tijdje toeven.
      Mooie foto!
      Last edited by fena; 6 december 2010, 15:05. Reden: tikfout

      Comment


      • #4
        Re: Tunnelvisie 2

        Heel mooie kadrage, vooral omdat het plafond van de tunnel overheerst en je precies naar beneden drukt, alsof het plafond niet veel hoger dan je hoofd is.
        De ruis vind ik persoonlijk heel geslaagd. Mooie dikke korrel met mooie contrasten.

        Comment

        Working...
        X