Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursus?

    Hallo

    Ik ben een studente aan de hoge school. Fotografie is niet mijn huidige studie maar ik wil me hierin wel echt verdiepen.

    Heeft er iemand ergens een link naar een goede online cursus? Die gratis is...
    Ik kan al redelijk wat werken met mijn fototoestel, maar over belichting enzo zijn veel dingen nog onduidelijk voor mij...

    Graag wil ik mooie portret foto's maken aangezien mijn studie met make-up te maken heeft.

    Greetz

  • #2
    Re: Cursus?

    ik vond deze wel prettig: http://www.digitalefotografietips.nl/basiscursus/

    of zoek op youtube naar snapfactory of MichaelTheMentor. (Beide engelstalig)

    succes

    Comment


    • #3
      Re: Cursus?

      Wij geven opleiding belichting ivm portret fotografie. Deze is natuurlijk niet gratis, maar de prijzen zijn heel democratisch.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

      Comment


      • #4
        Re: Cursus?

        Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
        maar de prijzen zijn heel democratisch.
        Wij, het bestuur, hebben de prijs vastgesteld op €xxxx, erg democratisch, maar wat zegt dat over de prijs....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Cursus?

          Je zou ook hier eens een kijkje kunnen nemen:

          Wel gratis
          Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

          Comment


          • #6
            Re: Cursus?

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht