Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

attributen te leen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • attributen te leen gezocht

    Ik vroeg me af waar je in het Leuvense terecht kunt om bv. middeleeuwse kledij te lenen (liefst gratis) voor 1 dag of zo, of bv. attributen jaren 30, ...

    Waar doen jullie evt. zelf koopjes wat betreft fotografie-attributen gaande van kledij tot meubels?
    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: attributen te leen gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
    Waar doen jullie evt. zelf koopjes wat betreft fotografie-attributen gaande van kledij tot meubels?
    ebay... meestal in de UK... heb een hele kleerkast...
    en rommelmarkten... zondag op't zuid in brussel bijvoorbeeld...
    Last edited by d_oracle; 4 december 2010, 14:03.
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: attributen te leen gezocht

      Vraag die bij mij dan opkomt als je het over meubels hebt, waar laat je dat allemaal als je het niet gebruikt voor je fotografie?
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

      Comment


      • #4
        Re: attributen te leen gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        Ik vroeg me af waar je in het Leuvense terecht kunt om bv. middeleeuwse kledij te lenen (liefst gratis) voor 1 dag of zo, of bv. attributen jaren 30, ...

        Waar doen jullie evt. zelf koopjes wat betreft fotografie-attributen gaande van kledij tot meubels?
        Vraag het eens aan een toneel-vereniging, of waar er processies zijn, je zal gauw je gerief hebben

        Comment


        • #5
          Re: attributen te leen gezocht



          deze verhuren aan toneel groeperingen en aan carnavalsgroepen. Is natuurlijk wel niet gratis... (in scherpenheuvel)

          Meubels dacht ik dat je ook kon huren bij het spit maar daar ben ik niet meer zeker van. Dacht trouwens dat dat project (meubels lenen-huren via spit) in leuven was.

          Gratis kan ik je ook niet helpen...

          Groetjes,

          Tom
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

          Comment


          • #6
            Re: attributen te leen gezocht

            In kringloopwinkels kun je af en toe ook wel iets leuks op de kop tikken
            www.YourConcertShots.com

            Comment

            Working...
            X