Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ceci n'est pas une photo...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ceci n'est pas une photo...

    Gewoon eens kijken op deze site : niet-te-geloven


    Plus One Gallery is a leading hyperrealism/photo realism gallery based on the prestigious Pimlico Road in London. We represent some of the finest hyper realist artists in the world.

  • #2
    Re: ceci n'est pas une photo...

    amaai...

    geschilderd op minstens 22 megapixel

    als je zo'n stilleven zou uitwerken op foto, je zou er je werk mee hebben...
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: ceci n'est pas une photo...

      hyperrealisme of fotorealisme heet de strekking. Reaktie op OP-art en realisme. Niks nieuws

      Nerdi
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: ceci n'est pas une photo...

        Ale zeg, zoeen perfectie, das toch niet te doen zonder hulpmiddelen.

        Comment


        • #5
          Re: ceci n'est pas une photo...

          Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
          hyperrealisme of fotorealisme heet de strekking. Reaktie op OP-art en realisme. Niks nieuws
          Nerdi
          Klopt hoor, niks nieuws maar ik zie het Jan Fabre nog niet doen
          Een tijd geleden was ik bij een oude kennis die aan metaalbouw doet, er stond daar een heel vreemd ding dat was gemaakt van allemaal oude rondellen. De kunstenaar kwam ter plekke aanwijzingen geven want hij kon niet lassen. Het is bij de Zweedse glaskunst al niet veel beter en Damien Hirst, die zou ook beter zwijgen.
          Moest Rik Poot nog leven, hij zou zich omdraaien in zijn graf

          Nu, wat ik wou zeggen : dit is toch echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeel goed.
          Of niet ???

          Comment


          • #6
            Re: ceci n'est pas une photo...

            Het is idd zo extreem tot in de perfectie dat ik twijfel of dat wel haalbaar is met olie op canvas.
            Zelf schilder ik ook met olie op canvas als kleine nevenhobby maar tot zoiets zal ik nooit komen hoor amaai.

            Comment


            • #7
              Re: ceci n'est pas une photo...

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Klopt hoor, niks nieuws maar ik zie het Jan Fabre nog niet doen
              Een tijd geleden was ik bij een oude kennis die aan metaalbouw doet, er stond daar een heel vreemd ding dat was gemaakt van allemaal oude rondellen. De kunstenaar kwam ter plekke aanwijzingen geven want hij kon niet lassen. Het is bij de Zweedse glaskunst al niet veel beter en Damien Hirst, die zou ook beter zwijgen.
              Moest Rik Poot nog leven, hij zou zich omdraaien in zijn graf

              Nu, wat ik wou zeggen : dit is toch echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeel goed.
              Of niet ???
              Uiteraard. De man kan iets en heeft zijn plaats. Wat ik wil zeggen -> doet dit mij iets ? Is het beeld geweldig omdat de man technisch onovertroffen is ? Dit is een commentaar/kritiek [Nerdifant mode] die ik meer geef op dit forum.

              Nerdi
              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

              Comment

              Working...
              X