Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon body +-500 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon body +-500 euro

    Hey,

    Ik ben van plan om in de nabije toekomst over te schakelen naar een DSLR-camera. Ik zou mijn body tweedehands kopen en heb een budget van ongeveer 500 euro. Ik heb gezien dat een 50d net binnen/buiten dit budget valt. Raden jullie deze camera ook aan? Oorspronkelijk dacht ik aan een nieuwe 550d, maar deze valt net iets te duur uit.

    In het begin zou ik vooral investeren in een goede lens: Canon EF200mm f/2.8L USM. Voor het dichtere werk (tot 80mm) zou ik het voorlopig bij een budgetvriendelijk exemplaar houden. Op termijn kan er verder geïnvesteerd worden in betere lenzen.

    Ik zal me vooral bezighouden met sportfoto's (atletiek - buiten) en de 'alledaagse' fotografie.

    Mijn vraag aan jullie: Welke body en lens raden jullie aan? Is de keuze voor de Canon EF200mm f/2.8L USM goed?



    Alvast bedankt
    flickr - personal website

  • #2
    Re: Canon body +-500 euro

    Ik denk dat als je een 50D tweedehands kunt vinden, in goede staat, dat je dan een prima
    koop hebt gedaan. (Let er wel op dat je met een 50D niet kunt filmen, mocht je dit ook
    willen.)
    Voor atletiek, buiten, denk ik dat je aan de 70-200 4.0 al een hele goede lens hebt. Maar
    daar zullen de sportliefhebbers je beter bij kunnen helpen.

    Comment


    • #3
      Re: Canon body +-500 euro

      Bij aangeboden staat er een 50D.

      Comment


      • #4
        Re: Canon body +-500 euro

        Ik kocht reeds twee 2de hands bodys 5OD.
        De laatste die ik kocht was incl. batterijgrip en drie batterijen voor......500 euro.
        Dus als je geen haast hebt kan een beetje uitkijken/afwachten lonend zijn
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Canon body +-500 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Ik kocht reeds twee 2de hands bodys 5OD.
          De laatste die ik kocht was incl. batterijgrip en drie batterijen voor......500 euro.
          Dus als je geen haast hebt kan een beetje uitkijken/afwachten lonend zijn
          Groetjes
          Ok, goed om te weten dat deze camera te vinden is rond deze prijs
          flickr - personal website

          Comment

          Working...
          X