Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titel aanpassen in het forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Titel aanpassen in het forum

    Weet iemand hoe je een titel kan aanpassen in het forum?
    Ik heb het al geprobeerd via "extra opties"... maar de titel blijft het oude behouden.
    Bijgevoegde schermafdruk laat het me beter uitleggen (ik wil de 50mm naar 1.4 wijzigen iov 1.8)

    Le talent n’existe pas. Le talent, c’est d’avoir l’envie de faire quelque chose (Jaques Brel).

  • #2
    Re: Titel aanpassen in het forum

    Dat kan jammer genoeg niet meer, één of andere beveiliging dat de moderators erin hebben gestoken zodat je niet je topic volledig kan aanpassen, vroeger kon dit wel.

    DIt is hier de Engelse tegenhanger, daar kan het wel nog zonder probleem.


    Is inderdaad niet zo leuk, je kan wel de moderators lastigvallen die meer bevoegdheden hebben

    Comment


    • #3
      Re: Titel aanpassen in het forum

      Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
      Dat kan jammer genoeg niet meer, één of andere beveiliging dat de moderators erin hebben gestoken zodat je niet je topic volledig kan aanpassen, vroeger kon dit wel.

      DIt is hier de Engelse tegenhanger, daar kan het wel nog zonder probleem.


      Is inderdaad niet zo leuk, je kan wel de moderators lastigvallen die meer bevoegdheden hebben
      Pardon? Moderators hebben niks met de forum software te maken, laat staan dat wij daar iets kunnen aan wijzigen.

      Om de titel van een topic te wijzigen ga je als volgt te werk:
      Je klikt op 'Aanpassen' in je openingspost en dan op de knop 'Meer opties'.
      Boven de tekst van de post zie je nu het balkje 'Onderwerp', dit is de titel.
      Even aanpassen en op 'Wijzigingen opslaan' klikken.

      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Titel aanpassen in het forum

        @Red Falcon
        Deze manier heb ik nu al 3x toegepast zonder resultaat... ik zie zelfs - na de zoveelste maal te willen aanpassen - in het onderwerp 1.4 staan... maar het onderwerp in het forumoverzicht blijft 1.8!
        Le talent n’existe pas. Le talent, c’est d’avoir l’envie de faire quelque chose (Jaques Brel).

        Comment


        • #5
          Re: Titel aanpassen in het forum

          Oorspronkelijk geplaatst door DIDE Bekijk bericht
          @Red Falcon
          Deze manier heb ik nu al 3x toegepast zonder resultaat... ik zie zelfs - na de zoveelste maal te willen aanpassen - in het onderwerp 1.4 staan... maar het onderwerp in het forumoverzicht blijft 1.8!
          Ik heb dat probleem ook ooit gehad. Het is door TS niet aan te passen. De moderators kunnen het wel.
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Titel aanpassen in het forum

            Hi

            Even voor jou aangepast, inderdaad deze software laat enkel toe, na een bepaalde tijd, aanpassing door mensen met iets meer rechten.
            Snelste manier is: even het uitroepteken gebruiken.

            SW
            Mvg,
            SW
            BD1071BE

            Comment


            • #7
              Re: Titel aanpassen in het forum

              @Soeki Wan
              merciekes!!!
              Le talent n’existe pas. Le talent, c’est d’avoir l’envie de faire quelque chose (Jaques Brel).

              Comment

              Working...
              X