Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

navullen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • navullen

    Heeft er al iemand Hervulbare lege patronen voor Canon PGI-520Bk/CLI-521C/CLI-521M/CLI-521Y met auto reset chips (4 stuks) gebruikt?
    (http://www.khl-inkt.be/inkt/hervulba...s-4-stuks.html)

    ik ben de oem patronen (canon ip4700) aan het navullen maar het resetten van de chip lukt meer niet als wel!

    Als ik de originele canon patronen koop kunt ge die dan daarna navullen en gemakkelijk resetten ? Of lijkt het bovenste een betere oplossing ?

  • #2
    Re: navullen

    Vroeger een paar keer gelukt, nu koop ik ze gewoon op Ebay.
    Sommige Duitse firma's verkopen perfect compatibele aan de helft van de prijs.

    Zelfs eens een fotocartridge voor €5 gekocht (normaal €30) een retour van een klant die verkeerde kocht van een firma, volledig vol, al die beveiligingen omzeilen is verloren moeite...
    Nieuw koop ik ze ook niet meer :-)

    Comment


    • #3
      Re: navullen

      bedoel je gevulde inktpatronen ? Daar heb ik mijn vorige printer mee ver*****!

      Comment


      • #4
        Re: navullen

        Hervullen doe ik ook niet meer na probs met mijn Epson Color. Ik koop wel 3rd party cartridges via vivanet.be die werken perfect met mijn Epson R200 (ook op printable cd's).
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: navullen

          Zelf hervul ik de oem patronen met inkt van refillstation.be
          Hier in leuven is er eentje en heb ineens een resetter meegebracht aan 22 euro dacht ik. Werkt altijd perfect... zo'n 40x gebruikt ondertussen.
          Heb hier enkele maanden geleden ook eens draadje over begonnen en toen vond ik dat de refillstation inkt even iets meer geur gaf dan de originele. Ondertussen al een hoop afdrukken gemaakt en qua kleur zitten ze nog altijd ok. (Pixma mp640)
          Ik heb mijn centen al dubbel en dik terug ondertussen want de fabrikanten willen eigenlijk toch dat we zoveel mogenlijk printen.

          Heel vroeger eens KHL inkt gekocht voor mijn antiek HP-ke.. ook tevreden van maar ze geven eigenlijk bijna niets info over welke inkt ze gebruiken. Ze zeggen alleen maar 'kwalitatieve'.

          greetz!

          Comment

          Working...
          X