Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

    Ik heb tickets voor de match tussen Clijsters en Henin (Diamond Games) volgende week.

    Ik vroeg me af of ik met de volgende combo binnen zou mogen : Nikon D90 + 70-200mm f2.8 VR

    Als zo een lange lens voor problemen zou zorgen heb ik ook een 50mm prime.

    Iemand een idee?


    ps: De foto's zijn voor persoonlijk gebruik, ik ben geen pro.

  • #2
    Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

    In het Sportpaleis mag je niet met je DSLR fotograferen tenzij je een fotopas hebt aangevraagd en deze verkregen hebt. Een regel die voor de meeste grote concertzalen van toepassing is trouwens.

    In hun reglement staat duidelijk
    Het is verboden om het Sportpaleis of de Lotto Arena te betreden met flessen, blikjes, alcohol, geluidsopnametoestellen, film- en fotocamera’s, vuurwerk en voorwerpen die een gevaar voor de veiligheid kunnen opleveren. Misbruik wordt strafrechtelijk vervolgd. Betreding van de zaal impliceert instemming met mogelijke aftasting. Alleen wegwerpcamera’s zonder flits en gsm’s uitgerust met een fotofunctie worden gedoogd. Er mag tijdens evenementen niet worden gefotografeerd of gefilmd, tenzij anders bepaald door de organisator.
    Aan de inkom hangen ook grote verbodsborden (verboden te fotograferen) waar je niet naast kan kijken.

    Comment


    • #3
      Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

      hey bedankt voor het snelle antwoord. spijtig dat hij niet binnen mag

      Comment


      • #4
        Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

        is da niet voor concerten alleen?
        wa mag men tegenwoordig wel nog
        bd0379be

        Comment


        • #5
          Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

          Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
          is da niet voor concerten alleen?
          Het is verboden om het Sportpaleis of de Lotto Arena te betreden met............

          dus altijd.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

            Wat denk je trouwens te fotograferen met je 70-200, laat staan met je 50mm?
            Hetzelfde advies als bij concerten: als je geen fotopas hebt, laat je beter je fotomateriaal thuis en geniet gewoon van je duur-betaalde tickets....
            www.YourConcertShots.com

            Comment


            • #7
              Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

              allez jong ! Ik heb vorige maand gemaild naar iemand die op de website staat en die zei dat ik mijn toestel gerust mocht meenemen !
              Daarna gemaild om te filmen maar dat mocht niet.

              Er zijn vorige jaren toch ook foto's gemaakt, of was dat alleen met fotopas ?
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

              Comment


              • #8
                Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

                ik heb nog een keer gemaild voor de zekerheid. Anders sta ik daar met een tas vol materiaal. Triestig als het Njet moest zijn deze keer, ge moogt dokken maar ge *moogt* ook alles afgeven aan de inkom..
                Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                Comment


                • #9
                  Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

                  Sorry voor de 3 posts.. maar ik heb al een antwoord terug gehad: ik mag een toestel met telelens meenemen.

                  O joy, de stress van 3u lang op rij 22 te zitten en mijn favoriete speelsters te zien rondhuppelen en GEEN fatsoenlijke foto te kunnen maken omdat ik ZO VER zit
                  Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                  Comment


                  • #10
                    Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                    ........
                    Daarna gemaild om te filmen maar dat mocht niet.
                    is niet te controleren het met die camera,s van tegenwoordig.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                      Sorry voor de 3 posts.. maar ik heb al een antwoord terug gehad: ik mag een toestel met telelens meenemen.
                      ik begrijp er niets meer van. heb zelf een mailtje gekregen en mij zeggen ze dat enkel een klein toestel zonder flits mag...

                      Comment


                      • #12
                        Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

                        Dat ruikt naar coruptie, maar ze kunnen het nog altijd afnemen aan de deur want acherteraf weten ze van niets

                        Comment


                        • #13
                          Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

                          Mail printen en meenemen lijkt me in dit geval geen slecht idee. Misschien dt ze je nog niet binnenlaten met je toestel, maar je hebt in ieder geval iets meer in handen om ze te overtuigen.
                          Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

                          Comment


                          • #14
                            Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            is niet te controleren het met die camera,s van tegenwoordig.
                            grt,bouk.
                            Ja dat dacht ik ook al.

                            Maar als ze uw spullen afnemen aan de ingang.. is dat dan veilig om mee te geven ? Want ik heb ook geen goesting om mijn spul in de koffer te laten :s
                            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                            Comment


                            • #15
                              Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                              O joy, de stress van 3u lang op rij 22 te zitten en mijn favoriete speelsters te zien rondhuppelen en GEEN fatsoenlijke foto te kunnen maken omdat ik ZO VER zit
                              Zelfs met een goede camera en telelens zul je vanaf deze afstand volgens mij toch ook geen fatsoenlijke foto kunnen maken. Laat staan met een 70-200 zoals de TS aangeeft
                              http://www.flickr.com/photos/rouwkema/

                              http://rouwkema.smugmug.com/

                              Comment

                              Working...
                              X