Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sms spam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sms spam

    Na email spam nu ook al een ganse (lees 2jaar) tijd last van ongewenste reklame van het nummer 0475161621. Meestal reklame van "La Gomera" . Dit tot 2,3 keer per week.

    Berichtjes met "STOP" helpen ook al niet Ondertussen al veel zin gehad om die gsm tegen de stenen te smijten en er een paar keer goed op te springen

    Robinson lijsten en gsm provider werken ook al niet mee

    Iemand een gouden tip
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

  • #2
    Re: sms spam

    Geen tips hier, tot mijn spijt.
    Jammer dat we geen Belg hebben zoals Nederland zijn Youp Van 't Hek heeft.

    De laatste dagen nog een en ander geleerd ook over smartphones
    en misbruiken bij bijv. "gratis" spelletjes, abo's waar je niet van af geraakt,
    lange wachttijden bij de helpdesks enz. enz.
    Op dat gebied zijn ze wakker en waakzaam in Nederland of Duitsland.
    In België slaapt men
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: sms spam

      Misschien eens de telecom ombudsman inschakelen?
      Zie dit artikeltje: klik.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: sms spam

        Mits uw spam van een Belgisch nummer komt kan je best klacht indienen via de ombudsdienst ... die moeten normaal elke klacht behandelen en een oplossing zoeken!
        Wat riskeer je ... hoogstens dat ze niets doen en anders een geblokkeerd nummer voor de andere.
        Nu is de kans groot dat het nummer fake is ... mocht het een correct nummer zijn zou je eens gebruik kunnen maken van 1000 gratis SMS-jes.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: sms spam

          Peeters en Pichal!
          www.focusfotografie.be
          www.facebook.com/eviwilmus

          Comment


          • #6
            Re: sms spam

            Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
            Peeters en Pichal!
            Ja Evi of " Volt"; kunnen we nog eens lachen.
            Kobe zei toch dat we problemen wat luchtiger dienen voor te stellen.

            Maar ik moet jou gelijk geven: als we niets doen dan blijft het ook "niets" he Evi.
            Een mailtje naar Vincent Quickie of mevr. Lieten kan ook helpen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: sms spam

              Uw GSM-provider bellen en vragen om dat nummer te blokkeren.
              Fotografie is leren kijken.
              http://johanluyckx.weebly.com

              Comment


              • #8
                Re: sms spam

                Het is een nummer van Proximus waarmee men SMS/MMS kan sturen. Google maar eens op dat nummer en je krijgt een aantal hits.
                Het lijkt een soort dienst te zijn waarmee men met een aparte sms server bulk SMSen kan sturen.
                Vermits Proximus hier geld aan verdient moeten ze het probleem maar oplossen. Doen ze dat niet dan is de ombudsman telecom een goed alternatief. Ik werd een paar jaar terug enkele malen opgebeld door proximus zelf voor "betere tarieven e.d." kort na mijn contact met de ombudsman contacteerde proximus mij zelf met verontschuldigingen en werd er een "block" om mijn nummer gezet. Ik zou het "nadeel" hebben dat ik niet meer aan spelletjes kon meedoen of andere 090* nummers bellen maar ik ben ondertussen niet meer door onbekenden gecontacteerd.

                Robinson lijsten en gsm provider werken ook al niet mee
                Proximus MOET meewerken. Aandringen......

                BTW, zijn die SMSen gratis of zijn ze betalend?
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: sms spam

                  Nog even verder gezocht...Ze zijn van Affligem. Hun website lagomera heeft een gastenboek en wat lezen we daar...

                  Bericht: Wat moet ik doen om van die vervelende SPAM SMS af te geraklen ???
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: sms spam

                    Helaas wel gn antwoord op. Ombudsdienst oook al geprobeerd en die kunnen er ook niks aan doen. Eigen provider is trouwens telenet (mobistar)
                    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                    Flickr____No place to be

                    Comment


                    • #11
                      Re: sms spam

                      Contacteer die discotheek eens (e-mail staat op hun site) en reageer ook op hun gastenboek.. dat zullen ze graag hebben
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: sms spam

                        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        Contacteer die discotheek eens (e-mail staat op hun site) en reageer ook op hun gastenboek.. dat zullen ze graag hebben
                        als je het gedaan krijgt, botje schrijven dat dagelijks een bericht post dat het onvriendelijk personeel is ... (is het eigenlijk ook gewoon weg)
                        hoe meer f**k hoe meer vreugd

                        **=ol

                        Comment


                        • #13
                          Re: sms spam

                          Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                          Na email spam nu ook al een ganse (lees 2jaar) tijd last van ongewenste reklame van het nummer 0475161621. Meestal reklame van "La Gomera" . Dit tot 2,3 keer per week.

                          Berichtjes met "STOP" helpen ook al niet Ondertussen al veel zin gehad om die gsm tegen de stenen te smijten en er een paar keer goed op te springen

                          Robinson lijsten en gsm provider werken ook al niet mee

                          Iemand een gouden tip
                          en al een gouden tip gekregen?
                          Ik kreeg daarpas ook een sms met een fuif van hetzelfde gsm nummer,
                          eens gebeld naar dit nummer maar ik kreeg een rare kiestoon.

                          Comment


                          • #14
                            Re: sms spam

                            Dat is ook toevallig: ik heb die sms ook gerkegen voor een fuif van hetzelfde gsm nummer, hoe is dat mogelijk ???
                            Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: sms spam

                              Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
                              Dat is ook toevallig: ik heb die sms ook gerkegen voor een fuif van hetzelfde gsm nummer, hoe is dat mogelijk ???
                              yep er zal wel 1 euro op de rekening staan denk ik.

                              Comment

                              Working...
                              X