Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Instructie Falcon Eyes TE-300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Instructie Falcon Eyes TE-300

    Heb deze set aangekocht en ben op zoek naar klaar en duidelijke instructiefilmpjes om hem te gebruiken.http://www.youtube.com/watch?v=xN2H6yiiUvQ
    Ben een beginner en wil productfotografie doen (ballonfiguren met veel kleuren die natuurgetrouw moeten zijn)
    Heb een Canon Eos 400 D en een Canon EFS 17-85mm objectief.
    Hoe werk ik met witbalans? Is het noodzakelijk om in RAW te werken? Wil niet teveel nabewerking doen.
    Kortom, flash productfotografie voor dummies. Heb helaas geen tijd om een cursus te volgen.
    Wie kan me helpen met links etc?

    Many thanks!

  • #2
    Re: Instructie Falcon Eyes TE-300

    Oorspronkelijk geplaatst door Pasquale Bekijk bericht
    Hoe werk ik met witbalans? Is het noodzakelijk om in RAW te werken? Wil niet teveel nabewerking doen.
    Kortom, flash productfotografie voor dummies. Heb helaas geen tijd om een cursus te volgen.Wie kan me helpen met links etc?
    mmm... da's kort door de bocht... de keuze van zelfstudie (met trial en error) neemt over 't algemeen veel meer tijd in beslag dan een cursus... Ook een boek lezen en uitproberen duurt veel langer dan een cursus...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Instructie Falcon Eyes TE-300

      Als er in 1 2 3 een antwoord zou zijn....dan was het makkelijk.
      Alles hier uittypen kan ook, maar dan moet je een boek overtypen, dus kan je beter een boek lezen.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Instructie Falcon Eyes TE-300

        Oorspronkelijk geplaatst door Pasquale Bekijk bericht
        Ben een beginner en wil productfotografie doen (ballonfiguren met veel kleuren die natuurgetrouw moeten zijn)

        Hoe werk ik met witbalans? Is het noodzakelijk om in RAW te werken? Wil niet teveel nabewerking doen.
        Heb je een gecalibreerd scherm? Natuurgetrouw? Raw lijkt me niet onnuttig en voor de rest... misschien toch maar even een boek, cursus of workshop overwegen.
        En vooral veel oefenen... productfotografie is een tak apart en lijkt me niet zomaar op 1-2-3 aangeleerd.
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Instructie Falcon Eyes TE-300

          1. goede studio-omgeving met deftige controle over je licht
          2. X-rite ColourChecker Passport (klik)
          3. goed degelijk scherm best gekalibreerd
          nikon stuff

          Comment

          Working...
          X