Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje sportpaleis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje sportpaleis

    Hoi iedereen,

    Ik ben Kevin, 16 jaar oud en sinds een paar weken/maanden heb ik een nikon D90 met kitlens 18-105mm waar ik volop mee aan het experimenteren ben.

    Nu ben ik er in geslaagd via mijn vader een persaccreditatie te bemachtigen voor The Golden Years in het Sportpaleis op 11 december.

    Ik ga er foto's trekken voor de schoolkrant en programma boekjes verkopen... maar nu is de vraag of jullie tips hebben voor mij.

    Ik wil namelijk niet in de weg lopen van jullie, iets professionelere fotografen, en de dansende mensen.

    Alvast bedankt,

    Kevin

  • #2
    Re: Vraagje sportpaleis

    Hey Kevin,

    Oefen alvast s'avonds bij je thuis: ouders of broers/zussen fotograferen als ze thuis rondlopen. Volop experimenteren met iso, witbalans, sluitertijden, exposure, ...
    Als je in het sportpaleis zelf moet experimenteren, heb je foto's gemaakt van een evenement waar je zelf niets van gezien hebt.

    Vaste hand oefenen, burst gebruiken, ...

    Veel succes!

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje sportpaleis

      Oorspronkelijk geplaatst door JorisM Bekijk bericht
      Hey Kevin,

      Oefen alvast s'avonds bij je thuis: ouders of broers/zussen fotograferen als ze thuis rondlopen. Volop experimenteren met iso, witbalans, sluitertijden, exposure, ...
      Als je in het sportpaleis zelf moet experimenteren, heb je foto's gemaakt van een evenement waar je zelf niets van gezien hebt.

      Vaste hand oefenen, burst gebruiken, ...

      Veel succes!
      Het evenement zelf interesseert me niet hoor
      Het is iets dat papa mee organiseert daarmee ... kben meer geinteresseerd in de techiek en video regie vanachter in de zaal
      maar ook om gewoon wat foto's te maken, het is nu eenmaal een unieke ervaring he

      Comment

      Working...
      X