Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een hele donkere... + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een hele donkere... + update

    heidelibel ???
    'k Heb me al onnozel gezocht achter de determinatie...
    kan iemand mij daarbij helpen ?

    Zou het het vrouwtje van de vuurlibel kunnen zijn ?

    'k Zou eindelijk mijn cameraatje eens moeten vanonder 't stof halen...
    als er sneeuw komt misschien ...




    De BG is maar ff lichter gemaakt, 'k heb het beestje een beetje lichter gemaakt.
    Zoals Frans al opperde vond ik de eerste updateook te 'doods'..smaken verschillen hé

    Last edited by Jacky2; 30 mei 2011, 10:33.
    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

  • #2
    Re: Een hele donkere...

    Allée, de volgende in de fantastische showgalerij van "Jacky2". Dat zit weer allemaal goed hé, maar ben toch niet zo voor die gele achtergrond. Voilà se, da's durven hé
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Een hele donkere...

      mooie compo en scherpte,
      heb toch ook een probleem met die gele achtergrond, maar op dat gebeid heb je niet altijd de keuze ;-))
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: Een hele donkere...

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Allée, de volgende in de fantastische showgalerij van "Jacky2". Dat zit weer allemaal goed hé, maar ben toch niet zo voor die gele achtergrond. Voilà se, da's durven hé
        Ja zelle....jij durft nogal
        De gele BG...is de opkomende zon die de bomen vér achter de libel bescheen...'k had er een pluutje moeten voorhouden ...vóór die zon ...
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

        Comment


        • #5
          Re: Een hele donkere...

          Mooie foto, sterk contrast in kleuren met die gele BG, misschien wel net te...
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Een hele donkere...

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Allée, de volgende in de fantastische showgalerij van "Jacky2". Dat zit weer allemaal goed hé, maar ben toch niet zo voor die gele achtergrond. Voilà se, da's durven hé
            Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
            mooie compo en scherpte,
            heb toch ook een probleem met die gele achtergrond, maar op dat gebeid heb je niet altijd de keuze ;-))
            Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
            Mooie foto, sterk contrast in kleuren met die gele BG, misschien wel net te...
            Als 'k straks wat meer tijd heb ga ik dat geel eens proberen te milderen, nu werken zie !
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment


            • #7
              Re: Een hele donkere...

              knap zoals die druppeltjes op het beestje zitten, vooral het achterlijfje, die heel fijne druppeltjes...
              groetjes
              hilde

              Comment


              • #8
                Re: Een hele donkere...

                prachtige plaat... knap gedaan..

                Comment


                • #9
                  Re: Een hele donkere...

                  Kan de soort ook niet direct thuisbrengen maar zie wel dat het een knap plaatje is.
                  Mooi gedaan hoor

                  Gr. Jan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een hele donkere... + update

                    Weer een hele mooie , en eerlijk gezegd, ik hou meer van die eerste achtergrond die trouwens de natuurlijke is daar dan van de tweede die mij toch iets doods overkomt.
                    Waarschijnlijk reageert men zo door het kontrast met het beestje.
                    Ik zou eerder gezegd hebben BG OK; maar kan je 't beestje niet wat oplichten ?
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een hele donkere... + update

                      ik heb zo een flauw vermoeden Jacky dat het ,het vrouwtje is van de zuidelijke oeverlibel ,deze hebben ook die blauwe ogen maar missen meestal het blauwere lijfje ,ik kan verkeerd zijn hoor ,als het deze is is die vrij zeldzaam hier ,
                      je foto vind ik prachtig ,die update hoefde voor mij niet ,de Bg was zo door het licht van de opkomende zon ,zo dit is dan ook de natuurlijke BG ,weer een hel knappe uit je collectie

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een hele donkere... + update

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                        Weer een hele mooie , en eerlijk gezegd, ik hou meer van die eerste achtergrond die trouwens de natuurlijke is daar dan van de tweede die mij toch iets doods overkomt.
                        Waarschijnlijk reageert men zo door het kontrast met het beestje.
                        Ik zou eerder gezegd hebben BG OK; maar kan je 't beestje niet wat oplichten ?
                        Eerlijk gezegd heb je gelijk wat de BG betreft, die wàs ook zo, er zijn hier al zoveel foto's gepasseerd met een fel gele BG...

                        Seg Frans..weette wat werk dat gekost heeft om die op te lichten ?

                        Maar voor jou ga ik dat lijfje eens een beetje oplichten zie, 'k denk dat dat idd wat donker uitgevallen is

                        En zo blijft bibike bezig zie
                        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                        Grtjs, Jacky

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een hele donkere... + update

                          Bibike is goed bezig geweest toch en dan is dat toch plezant ?
                          De eerste nu, zeker en vast

                          Determineren van bloemekes, ja dat wel, maar libellekes ...
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een hele donkere... + update

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                            Bibike is goed bezig geweest toch en dan is dat toch plezant ?
                            De eerste nu, zeker en vast

                            Determineren van bloemekes, ja dat wel, maar libellekes ...
                            ja zonder twijfel de eerste ,praaaaaachtig ,

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een hele donkere... + update

                              voor mij de update
                              www.maximpiessen.com
                              www.facebook.com/maximpiessenphotography
                              Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

                              Comment

                              Working...
                              X