Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerkhof Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerkhof Brugge



    Bedankt voor het kijken.
    Pixelboy

  • #2
    Re: Kerkhof Brugge

    Stemmig beeld, zo met die sneeuw.
    Nadeel is wel dat het Christusbeeld wat meer in de achtergrond opgaat.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Kerkhof Brugge

      Je moet er even goed naar kijken, maar daar is hij dan. Christus aan Zijn kruis. Al dat
      lijden, die pijn, en om daar voor de eeuwigheid bij in de buurt te liggen. Konden ze nu
      echt niet iets vrolijkers bij bedenken?
      Een kerkhof zou eigenlijk toch iets fijns moeten hebben om er te komen. Een Bacchus
      bijvoorbeeld, de god van de vruchtbaarheid en de wijn in de Romeinse mythologie. Ik
      bedoel maar. Niet dat het veel met deze foto te maken heeft. Of toch wel. Ze straalt
      echt de sfeer uit van dat lijden, verdriet, afzien en katholieke somberheid. Wel een
      mooie foto.

      Comment


      • #4
        Re: Kerkhof Brugge

        Ik vind het wel mooi, ook door de warme voorgrond in tegenstelling tot de koele ijskoude achtergrond
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Kerkhof Brugge

          ik vind het een hele mooie ... het beetje kleur van de graven t.o.v. het grijze Christus-beeld, midden op achtergrond: het levert een mooi beeld op
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment

          Working...
          X