Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

    De SD werkgroep organiseert met en onder de deskundige leiding van Hesy (Werner) een nachfotografie shooting te Leuven op zaterdag 18 december.

    Leuven heeft uiteraard niet zoveel te bieden dan Brugge, Gent of Brussel. Maar rond de kerstperiode is Leuven best aangenaam om eens aan te doen. Tevens kunnen we tijdens deze periode genieten van de gezellige kerstmarkt op het Ladeuzeplein met een mini concert van Mama’s Jasje.

    Vertrekken doen we aan het station, makkelijk voor deze die met de trein komen en voor diegene die met de auto komen is er een grote (betaal) parking onder het station.

    Het programma:
    Start om 18u aan het station.
    Vervolgens doen we eerst station en omgeving
    Eerste deel Bontgenotenlaan
    Kinepolis doorsteek naar de Diestsestraat
    Via Diestsestraat naar Bontgenotenlaan
    Via de Vanderkelenstraat naar het Ladeuzeplein
    Ladeuzeplein waar de Universitaire bibliotheek en Totem Jan Fabre knap verlicht zijn, de kerstmarkt kan dit wel wat moeilijk maken. Om 20 uur pikken we hier het concert van Mama’s Jasje mee.
    Van Ladeuzeplein naar het Groot Begijnhof (of direct naar Stadshuis en Sint Pieterkerk, tijdsnood)
    Van het Groot Begijnhof naar Stadshuis en Sint Pieterskerk
    Dan terug naar het station via Bontgenotenlaan (misschien via de Oude Markt)
    Waarom zo dikswijls via Bontgenotenlaan, gewoon omdat ze prachtig verlicht is speciaal voor de Kerstfeer.
    Einde rond 22u00 à 22u30
    Opgelet; we plannen geen avondeten, als er zijn die vroeger willen komen en terplaatse iets willen eten moeten ze dit zelf regelen. Voor deze die met de trein komen, raadpleeg de uurregeling, het is weekend dienst.

    Inschrijven kan door een PM te sturen naar James71 of Patricske met de vermelding van Nickname, aantal personen, BD lidnummer.

    Deelnemers:
    1 = Volgnummer
    2 = Aantal personen
    3 = BD Lidnummer
    4 = Nickname


    .1..|.2.|...3....|...4.......
    .1..|.1.|BD1192BE|PATRICSKE
    .2..|.1.|BD0319BE|HESY
    .3..|.2.|BD1328BE|BOOMKLEVER
    .4..|.2.|BD1605BE|FRANVD
    .5..|.1.|........|HEEMBEEK
    .6..|.1.|BD1370BE|ERIKDR
    .7..|.2.|BD0998BE|FLASH44
    .8..|.1.|BD0617BE|JAMES71
    .9..|.1.|BD0746BE|MARK W.
    .10.|.1.|BD0681BE|JUMPINGJACQUESFLASH
    .11.|.1.|BD1505BE|xaviermortsel
    .12.|.1.|........|Glenn1
    Last edited by James71; 13 december 2010, 22:58. Reden: Deelnemer toegevoegd
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

    We zijn goed vertrokken met de inschrijvingen. De eerste dag al 10 deelnemers. Maar we willen met meer zijn. Hoe meer zielen hoe meer vreugde, vooral met Kerstfeer.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

      Kan ik hier ook aan mee doen als ik geen vzw lid ben ?
      Greetz Twan

      http://500px.com/TwanGroenen

      Comment


      • #4
        Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

        Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
        Kan ik hier ook aan mee doen als ik geen vzw lid ben ?
        ben bang van wel, anders stond dit wel in het afgesloten VZW forum.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

          Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
          Kan ik hier ook aan mee doen als ik geen vzw lid ben ?
          Ja, iedere geregistreerde forumbezoeker is welkom

          Comment


          • #6
            Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

            Veel plezier! Ik ga passen, te laat en te koud voor mij

            Comment


            • #7
              Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

              Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              Veel plezier! Ik ga passen, te laat en te koud voor mij
              Kunnen we je niet overhalen?
              Je kan carpoolen en wat die koude betreft, dat lossen we op met een groepsknuffel gecombineerd met wat gluhwein

              Comment


              • #8
                Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

                Tegen dan zijn het terug zomerse temperaturen ..... hoop ik toch ....
                http://markwijnants.zenfolio.com/
                Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                Comment


                • #9
                  Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

                  kan er nog ingeschreven worden?
                  http://500px.com/RonnyJanss

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

                    Oorspronkelijk geplaatst door roja Bekijk bericht
                    kan er nog ingeschreven worden?
                    Ja Hoor

                    zie onderstaande voor procedure

                    Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                    Inschrijven kan door een PM te sturen naar James71 of Patricske met de vermelding van Nickname, aantal personen, BD lidnummer.

                    Deelnemers:
                    1 = Volgnummer
                    2 = Aantal personen
                    3 = BD Lidnummer
                    4 = Nickname
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

                      Oorspronkelijk geplaatst door mark w. Bekijk bericht
                      Tegen dan zijn het terug zomerse temperaturen ..... hoop ik toch ....
                      Zomerse temperaturen misschien juist niet, maar hopelijk met sneeuw en zonder regen.
                      BD0681BE -
                      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

                        Het zal zeker goed weer zijn met zo een gezelschap. Wie wil er nog mee
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

                          Ik kan helaas nog steeds niet bevestigen dat ik zal kunnen komen...

                          Ter info: de belgian strobists Group verzamelt die namiddag/avond in het Klein Begijnhof.
                          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

                            Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                            Ik kan helaas nog steeds niet bevestigen dat ik zal kunnen komen...
                            Als mijn voornaamste carpool buddy heb je wel de verantwoordelijkheid te komen hé

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD – Nachtfotografie te Leuven met optreden van Mama's Jasje

                              Vandaag is de nieuwe Shoot in de bus gevallen, met als thema nachtfotografie, verplicht leesvoer voor alle deelnemers aanstaande zaterdag

                              Comment

                              Working...
                              X