Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

concertfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • concertfotografie

    Hey allemaal,

    Ik heb nog net een fotopas kunnen bemachtigen voor een redelijk groot concert morgen.
    Het is mijn eerste keer en heb dan ook mijn instellingen van m'n camera overlopen ,
    Over de lichtmeting heb ik nog twijfels : spot , wijd of matrix ...

    Heeft iemand ervaring met de waarschijnlijk donkere zaal en die moeilijke spots...?

    Ik hoor het graag !!!!!

    groetjes Pascal

    ( ik werk met de D90 , 24/70 2,8 , 14/24 2,8 en ik kan altijd nog een 50 1,4 gaan bijhuren)
    nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
    www.pascaldanvers.com

  • #2
    Re: concertfotografie

    Ik heb er weinig ervaring mee maar wil ook wel eens horen van de experts hoe zij meten en hun focus mode zetten.

    Comment


    • #3
      Re: concertfotografie

      Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.

      Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.

      Hallo, Welke instellingen gebruik je het best om te fotograferen tijdens een concert. Het is dan tamelijk donker en de personen staan ook niet stil. Als je automatisch kiest neemt hij een te trage sluitertijd en zijn de personen niet scherp daar ze voordurend in beweging zijn. mvg Peter.

      Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.

      ......

      Never resist temptation or it could go away...
      Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

      Comment


      • #4
        Re: concertfotografie

        't is overal anders

        Ik gebruik ze alledrie wel eens.
        gewoon op 't knoppeke duwen

        Comment


        • #5