Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Treebark

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Treebark

    Een boomstam met natuurlijk kunstwerk van boomschors.
    Of hebben jullie liever geen bijkomende informatie ?



    Bedankt voor kijken en reacties.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Treebark

    die mooie structuur heb jij goed laten uitkomen
    groetjes
    hilde

    Comment


    • #3
      Re: Treebark

      Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
      die mooie structuur heb jij goed laten uitkomen
      Idd! En de zachte kleurtjes komen fijntjes naar voren
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

      Comment


      • #4
        Re: Treebark

        Hilde en Jacky2, dank u en moedig om te reageren
        Zoals bij voorgaande natuuropnames in close-up en composities gecreëerd door moeder natuur, zeer weinig interesse van de BD'rs. Enkel voor de beestjes, bloemekes enz.
        En denk nu niet dat ik gefrustreerd of boos ben, ik gun mijn collega's alle succes en steun ze. Het is enkel een vaststelling, dus Gellaerts weg met die abstracte natuurlijke kunstwerkjes - snik snik snik....
        Noch bloemen noch kransen a.u.b.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Treebark

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Zoals bij voorgaande natuuropnames in close-up en composities gecreëerd door moeder natuur, zeer weinig interesse van de BD'rs. Enkel voor de beestjes, bloemekes enz.
          En denk nu niet dat ik gefrustreerd of boos ben, ik gun mijn collega's alle succes en steun ze. Het is enkel een vaststelling, dus Gellaerts weg met die abstracte natuurlijke kunstwerkjes - snik snik snik....
          Noch bloemen noch kransen a.u.b.
          ik ben daar niet volledig mee akkoord. Een foto is gelijk kunst.
          naar mijn mening is het niet zo evident om objectief een beoordeling van composities te geven. scherpte en belichting enzo kan men objectief beoordelen (al moet ik zeggen dat men soms bewust voor onderbelichting of onscherpte gaat).
          het feit dat je zo weinig reacties krijgt op je foto is inderdaad soms frustrerend.
          ik vind het bijvoorbeeld geweldig dat hier op BD ook leden zijn die soms ook buiten de lijntjes kleuren en dus niet meedoen met de éénheidsworst. (al moet ik zeggen dat ik zelf ook deel ben van die worst)
          dus ik zou zeggen "blijven foto's maken van die abstracte natuurlijke kunstwerkjes"

          ok wat de foto betreft:

          technisch mijns inziens volledig in orde
          kleuren zeer mooi
          1 klein minpuntje:
          laat de volgende keer de bijkomende informatie weg. laat de mensen maar kijken tot ze weten wat het is.

          P.S. sorry voor eventuele typfouten en het ontbreken van hoofdletters.
          een pessimist is een optimist met ervaring.
          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
          Pentax k-3II en nog meer glas

          Comment


          • #6
            Re: Treebark

            Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
            ik ben daar niet volledig mee akkoord. Een foto is gelijk kunst.
            naar mijn mening is het niet zo evident om objectief een beoordeling van composities te geven. scherpte en belichting enzo kan men objectief beoordelen (al moet ik zeggen dat men soms bewust voor onderbelichting of onscherpte gaat).
            het feit dat je zo weinig reacties krijgt op je foto is inderdaad soms frustrerend.
            ik vind het bijvoorbeeld geweldig dat hier op BD ook leden zijn die soms ook buiten de lijntjes kleuren en dus niet meedoen met de éénheidsworst. (al moet ik zeggen dat ik zelf ook deel ben van die worst)
            dus ik zou zeggen "blijven foto's maken van die abstracte natuurlijke kunstwerkjes"

            ok wat de foto betreft:

            technisch mijns inziens volledig in orde
            kleuren zeer mooi
            1 klein minpuntje:
            laat de volgende keer de bijkomende informatie weg. laat de mensen maar kijken tot ze weten wat het is.

            P.S. sorry voor eventuele typfouten en het ontbreken van hoofdletters.
            Je hebt waarschijnlijk... och kom, je hebt gelijk. Ga mijn best doen om dergelijke "kunstwerkjes uit de natuur" te blijven plaatsen en zoals je zegt : zonder bijkomende info. Martijn, ik schrijf ook fouten en wie foutloos is dat hij/zij recht staat
            Oprechte dank voor je bijdrage
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Treebark

              De structuur, die hier duidelijk zichtbaar is, doet het hier voor mij.
              De kleuren liggen op de juiste plaats.
              Niet zo snel de moed opgeven en je ding blijven doen, dat maakt het leven spannend.

              groetjes

              moniq
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #8
                Re: Treebark

                Ik vond het wel een leuke maar dit was mij ontsnapt

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Noch bloemen noch kransen a.u.b.
                en hoe zit dat dan met de koffietafel ?
                voor mij "ene met hesp en ene met keejes" en ne rozijnenkoek
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Treebark

                  mooie structuur en kleuren
                  niet opgeven, zoals moniq reeds aan kaarte
                  groetjes Ingrid

                  Comment


                  • #10
                    Re: Treebark

                    Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                    mooie structuur en kleuren
                    niet opgeven, zoals moniq reeds aan kaarte
                    Yep, want dit vind ik ook een hele fraaie

                    Grtz,
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Treebark

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Ik vond het wel een leuke maar dit was mij ontsnapt



                      en hoe zit dat dan met de koffietafel ?
                      voor mij "ene met hesp en ene met keejes" en ne rozijnenkoek
                      Jij nodigt jezelf uit, dat heb je dan als je een leuk afscheid laat ontsnappen. Nu zal je zelf naar de beenhouwer en de bakker moeten
                      Iedereen van harte voor de aanmoedigende mooie woorden, zal jullie gedenken
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Treebark

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Hilde en Jacky2, dank u en moedig om te reageren
                        Zoals bij voorgaande natuuropnames in close-up en composities gecreëerd door moeder natuur, zeer weinig interesse van de BD'rs. Enkel voor de beestjes, bloemekes enz.
                        En denk nu niet dat ik gefrustreerd of boos ben, ik gun mijn collega's alle succes en steun ze. Het is enkel een vaststelling, dus Gellaerts weg met die abstracte natuurlijke kunstwerkjes - snik snik snik....
                        Noch bloemen noch kransen a.u.b.
                        he GR ,ik zal wat meer mijn best doen om ééns buiten mijn categorie te gaan hoewel het soms moeilijk is als je weinig tijd hebt ,en het forum is ook zooo groot en zeer tijdrovend ,maar als ik dan eens de overstap maak ,zie dan wel dat er overal zeer mooie pareltjes worden gepost ,en zeker zoals deze

                        Comment


                        • #13
                          Re: Treebark

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          he GR ,ik zal wat meer mijn best doen om ééns buiten mijn categorie te gaan hoewel het soms moeilijk is als je weinig tijd hebt ,en het forum is ook zooo groot en zeer tijdrovend ,maar als ik dan eens de overstap maak ,zie dan wel dat er overal zeer mooie pareltjes worden gepost ,en zeker zoals deze
                          Patrick, inderdaad het is soms teveel - te uitgebreid - om overal te gaan kijken. Ik kan dat ook maar met moeite volgen. In ieder geval oprecht bedankt voor je bezoek en zal mijn best doen om aan je voorstel te voldoen
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Treebark

                            Prachtig! Ik ben ook gek van hout, heel sterk, heeft een oerkracht in zich....
                            Ik zal er hier ook eens eentje posten en niet bij de bloemetjes en de bijtjes... :->
                            Grtz
                            Foto's Natuur
                            Foto's Mensen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Treebark

                              Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk bericht
                              Prachtig! Ik ben ook gek van hout, heel sterk, heeft een oerkracht in zich....
                              Ik zal er hier ook eens eentje posten en niet bij de bloemetjes en de bijtjes... :->
                              Grtz
                              Beslist doen Chelle En bedankt voor de reactie.
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                              Comment

                              Working...
                              X