Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginner

    ik zou enorm graag een fototoestel met spiegelreflex aanschaffen, maar deze mag niet meer dan 350 euro kosten want ik heb nog helemaal geen ervaring met fotografie.
    zou ik dan beter ook eerst lessen volgen of zelf mijne weg zoeken?

  • #2
    Re: Beginner

    Voor 350 euro zal je wel iets vinden 2e hands,koop verder een goed boek over fotografie. IK zou niet direct lessen gaan volgen ,als je hier een tijdje op het forum vertoefd zal je ook veel bij leren.

    mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Beginner

      Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
      Voor 350 euro zal je wel iets vinden 2e hands,koop verder een goed boek over fotografie. IK zou niet direct lessen gaan volgen ,als je hier een tijdje op het forum vertoefd zal je ook veel bij leren.

      mvg Yves.
      dankjewel voor het helpen

      Comment


      • #4
        Re: Beginner

        Camera,lens,geheugenkaart voor 350€,mss wel wat krap.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Beginner

          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
          Camera,lens,geheugenkaart voor 350€,mss wel wat krap.
          Nja, ik heb in een tijdschrift ook een fotocamera gevonden, de Canon EOS 1000 D, deze kost 322 euro. Volgens mijn vader is die zijn geld niet waard, all weet hij zelf wel niets van camera's en fotografie ..

          Comment


          • #6
            Re: Beginner

            Dan zit je vader er toch naast. Komt er nog wel een lens bij een geheugenkaart en een uv filter.
            Groeten Remco.

            Comment


            • #7
              Re: Beginner

              Wil geen reklame maken maar gebruik reeds bijna 18 maanden de 1000D en steeds tevreden.