Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Formulier en spreadsheet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Formulier en spreadsheet

    Kan ik via een online invulformulier zulke tabel laten invullen?

  • #2
    Re: Formulier en spreadsheet

    Alles is mogelijk ... mits je de juiste middelen hebt

    Wat is de vraag eigenlijk? Als ik het fornulier zo bekijk wil je eigenlijk een soort kalender systeem waar vrijwilligers zich op kunnen inschrijven? Het grote probleem is altijd authenticatie met zo een ding. Je wil vermijden dat Jan inlogt en Piet als vrijwilliger opgeeft, als dit tenminste is wat je vraagt.

    Comment


    • #3
      Re: Formulier en spreadsheet

      ccc, zo kan je het inderdaad stellen.
      Erger zou het zijn, als Jan de info van Piet zou verwijderen of vervangen door andere.
      Daarom zou ik liever een invulformulier willen gebruiken zodat de spreadsheet automatisch ingevuld wordt. Zo kan de ingevoerde info niet door anderen gewijzigd worden.
      Het geheel is niet van levensbelang, maar zou sommige administratieve werkjes snel oplossen.

      Mijn middelen zijn hier nog beperkt tot googledocs.
      Heb je andere simpele voorstellen?

      Comment


      • #4
        Re: Formulier en spreadsheet

        Ik vrees er zo een beetje voor in die zin dat je dat ook niet automatisch kan laten verlopen in die zin dat je dan nog het risico hebt op dubbele boekingen. Die ga je dan manueel moeten behandelen.

        Bij mijn vorige werkgever hadden ze een zaal reservatie systeem nodig. Daar heb ik gewoon een calender applicatie voor gebruikt. Als je wat logins uitdeelt is dit dus perfect mogelijk. Ik vermoed dat het met google docs ook te doen is, mits enige ontwikkeling, maar simpel is het niet.

        Comment

        Working...
        X