Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Syfy channel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Syfy channel

    Hier nog iemand Syfy channel via Telenet Digital ?

    Als Stargate-fan bekijk ik de (zoveelste) herhalingen van Stargate Atlantis. Zoals zovelen hoop ik dat ze ooit het vijfde en laatste seizoen zullen uitzenden.
    Jammer genoeg gaat de frequentie nieuwe afleveringen (ze zitten halverwege seizoen 4) achteruit. De laatste 5 dagen hebben ze zelfs elke dag opnieuw 2 dezelfde afleveringen uitgezonden.

    Ik probeer contactgegevens te vinden voor Syfy benelux, maar tevergeefs. Iemand ook grieven met deze zender, en zoja, waar kan ik mijn gal spuwen ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Syfy channel

    ze zitten enorm achter hoor, niet alleen bij SGA.

    De nieuwe reeks SGU staat nog niet gepland, Eureka loopt een seizoen achter, Primeval zijn ook vaak heruitzendingen, soms zenden ze Tin Man voor de x-de keer uit.

    btw, de zender is van SyFy NL... dus misschien eens op http://www.syfyuniversal.nl kijken voor contactgegevens?

    Noot: heb me daar ff geregistreerd: SG A staat wel in hun uitzendingen maar onder de lijst van hun series vind je enkel SGU terug
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

    Comment


    • #3
      Re: Syfy channel

      Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
      De nieuwe reeks SGU staat nog niet gepland
      Uhm, SGU loopt al een tijdje hoor. Daarom is het vreemd dat ze al met SGU gestart zijn terwijl ze SGA nog niet volledig hebben uitgezonden...

      Toch bedankt voor de link. Ik zal daar eens proberen...

      Edit : ben daar ook geregistreerd. Is juist op die site dat je niks van contactgegevens vindt. Ik had nog een e-mailadres van een medewerker van begin dit jaar, toen ik de vraag stelde of ze seizoen 4 van Enterprise gingen uitzenden, maar mijn mail van gisteren is teruggekomen met de melding dat dat e-mailadres niet meer bestaat. Hun site is trouwens ook veranderd dus ze hebben kuis gehouden.

      Btw, vind je trouwens ook niet dat ze, naast de Stargate-franchise en een paar andere kwaliteitsseries, enorm veel bagger vertonen ?
      Last edited by Kaneda; 23 november 2010, 10:07.
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Syfy channel

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Uhm, SGU loopt al een tijdje hoor. Daarom is het vreemd dat ze al met SGU gestart zijn terwijl ze SGA nog niet volledig hebben uitgezonden...

        Toch bedankt voor de link. Ik zal daar eens proberen...

        Edit : ben daar ook geregistreerd. Is juist op die site dat je niks van contactgegevens vindt. Ik had nog een e-mailadres van een medewerker van begin dit jaar, toen ik de vraag stelde of ze seizoen 4 van Enterprise gingen uitzenden, maar mijn mail van gisteren is teruggekomen met de melding dat dat e-mailadres niet meer bestaat. Hun site is trouwens ook veranderd dus ze hebben kuis gehouden.

        Btw, vind je trouwens ook niet dat ze, naast de Stargate-franchise en een paar andere kwaliteitsseries, enorm veel bagger vertonen ?
        SGU seizoen 2 wordt pas in januari uitgezonden.... terwijl ze in de VS bijna aan seiz 3 gaan beginnen...

        Qua bagger, idd het trekt op niet veel meer, begin dit jaar was het toch wat beter...

        Ik snap ook niet waarom ze nu plots wél Doctor Who uitzenden en dan nog maar vanaf seizoen 4 van de nieuwe reeks (dus seiz. 1-3 hebben we het raden naar)....
        terwijl BBC toch ook al daar met Kerstmis met seizoen 6 beginnen...
        Meer zelfs, SyFy lijkt de herhalingen van doctor Who op BBC3 te volgen

        Wat mij vooral irriteert zijn die B-films... en vooral dat zie die x-maal herhalen op zéér korte tijd
        Last edited by Biohazard79; 23 november 2010, 10:17.
        Mijn Blog
        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

        Comment


        • #5
          Re: Syfy channel

          Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
          Wat mij vooral irriteert zijn die B-films... en vooral dat zie die x-maal herhalen op zéér korte tijd
          Zeg maar gerust C-films...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Syfy channel

            geven ze daar Supernatural op ?

            spijtig dat ze op VT4 midden seizoen 2 gestopt zijn

            vond 't goeie serie
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: Syfy channel

              Op 2Be kunnen ze er ook wat van.

              Ze waren bezig met herhalingen van SG1 en plots is 't gedaan, nu tonen ze de 4400's in de plaats. 'k Had SG1 al volledig gezien, maar toch.

              Wie maakt er toch zulke beslissingen ?
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • #8
                Re: Syfy channel

                Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                geven ze daar Supernatural op ?

                spijtig dat ze op VT4 midden seizoen 2 gestopt zijn

                vond 't goeie serie
                nope...
                is geen Universal serie ook ni denk ik...
                om dan op SyFy te raken moet je Brits zijn denk ik
                Mijn Blog
                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                Comment


                • #9
                  Re: Syfy channel

                  Heb dit kanaal ook via Belgacom TV maar kijk er eerlijk gezegd bitter weinig naar.

                  Maar ... heb wel alle seizoenen van SG1 en SGA op dvd thuis staan ... véél handiger hoor
                  (ooit eens zo'n special set gekocht met alle seizoenen van SG1 in een box met een stargate op en alle afleveringen van SGA in één box)

                  Heb zo ook de verschillende seizoenen van CSI Miami gekocht, was het beu om op VT4 te wachten ... en dan beginnen ze ineens weer oude afleveringen uit te zenden ... gewoon DVD box uit de VS laten afkomen ... heb geen geduld om te wachten tot ze hier verkrijgbaar zijn.

                  Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Syfy channel

                    Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                    Maar ... heb wel alle seizoenen van SG1 en SGA op dvd thuis staan ... véél handiger hoor
                    Ik ben niet van plan om ervoor te betalen...
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #11
                      Re: Syfy channel

                      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                      Maar ... heb wel alle seizoenen van SG1 en SGA op dvd thuis staan ... véél handiger hoor
                      (ooit eens zo'n special set gekocht met alle seizoenen van SG1 in een box met een stargate op en alle afleveringen van SGA in één box)
                      Ik heb ze allemaal op harde schijf staan: SG1, SGA, SGU, BG, DrWho, etc... etc...

                      Heb ze zelfs allemaal al gezien, maar soms is het gewoon leuk van ze nog eens op tv te zien.
                      Mijn Blog
                      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                      Comment


                      • #12
                        Re: Syfy channel

                        Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                        Ik heb ze allemaal op harde schijf staan: SG1, SGA, SGU, BG, DrWho, etc... etc...

                        Heb ze zelfs allemaal al gezien, maar soms is het gewoon leuk van ze nog eens op tv te zien.
                        Ik wil ze niet kopen en wil ze ook niet downloaden. Dus dan kan ik enkel wachten tot ze worden uitgezonden...
                        'k Heb twee jaar gewacht om het vierde seizoen van Enterprise te zien, 'k zal nu ook wat geduld moeten hebben, veronderstel ik...
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment

                        Working...
                        X