Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een beetje HDR van + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een beetje HDR van + update

    koren
    één enkele foto, wat gespeeld met de HDR schuivertjes, wat is jullie reacties hierop




    aanpassing blad verwijdert

    Last edited by IngridVD; 23 november 2010, 17:54.
    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: een beetje HDR van

    vind dit eenhele mooie ingrid
    de druppels maken het af
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: een beetje HDR van

      mooie bewerking, de HDR valt niet te erg op dus is het prima gedaan
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: een beetje HDR van

        een heel mooie bewerking, prachtig plaatje
        groetjes
        hilde

        Comment


        • #5
          Re: een beetje HDR van

          Eentje van de zomer Ge durft gij nogal

          Weer een typische MG-TF plaat ! Af tot in de puntjes, compo, scherpte, licht !
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: een beetje HDR van

            Prachtig plaatje, zeer mooi gedaan!

            Vriendelijke groet,

            Hilde
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: een beetje HDR van

              Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
              vind dit eenhele mooie ingrid
              de druppels maken het af
              Absoluut mee eens
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment


              • #8
                Re: een beetje HDR van

                Prachtwerkje Ingrid
                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                Grtjs, Jacky

                Comment


                • #9
                  Re: een beetje HDR van

                  wat is jullie reacties hierop

                  Dat het prachtig is

                  Groeten
                  Kurt
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: een beetje HDR van

                    heel schoon werk..
                    grts Peter
                    BD1754BE / Body & glass

                    Comment


                    • #11
                      Re: een beetje HDR van

                      Ik probeer oprecht de lovende woorden hierboven te begrijpen... ik vind het best een aardige foto, maar niet meer dan dat... het had voor mij een mooie foto kunnen zijn als dat wazige storende blad onderin niet aanwezig was geweest, ik vind dit blad de foto geen goed doen, het leidt af..

                      Comment


                      • #12
                        Re: een beetje HDR van

                        Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                        Ik probeer oprecht de lovende woorden hierboven te begrijpen... ik vind het best een aardige foto, maar niet meer dan dat... het had voor mij een mooie foto kunnen zijn als dat wazige storende blad onderin niet aanwezig was geweest, ik vind dit blad de foto geen goed doen, het leidt af..
                        Dit is zo ongeveer ook mijn mening, en wat ook stoort is de Halo hier en daar die bijna eigen is aan HDR.
                        Volgens mijn bescheiden mening had je beter resultaat gehaald indien je in de "Modus Lab-kleur" had bijgewerkt.
                        Maar het idee, kleuren en compo zijn wel top hoor.


                        Grtz, RF
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: een beetje HDR van

                          Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                          Ik probeer oprecht de lovende woorden hierboven te begrijpen... ik vind het best een aardige foto, maar niet meer dan dat... het had voor mij een mooie foto kunnen zijn als dat wazige storende blad onderin niet aanwezig was geweest, ik vind dit blad de foto geen goed doen, het leidt af..
                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Dit is zo ongeveer ook mijn mening, en wat ook stoort is de Halo hier en daar die bijna eigen is aan HDR.
                          Volgens mijn bescheiden mening had je beter resultaat gehaald indien je in de "Modus Lab-kleur" had bijgewerkt.
                          Maar het idee, kleuren en compo zijn wel top hoor.


                          Grtz, RF
                          wat dat blad betreft, zou ik waarschijnlijk wel weg kunnen krijgen
                          maar die bijwerking van Halo's in "modus lab-kleur" , zou ik graag wat meer uitleg hoe ik dit moet bijwerken
                          groetjes Ingrid

                          Comment


                          • #14
                            Re: een beetje HDR van

                            Hele mooie beeld Ingrid en ik vind dat OOF-blad nu juist heel leuk in je beeld.
                            Niet alles moet synthetisch en clean voor mij, integendeel
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: een beetje HDR van

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                              Hele mooie beeld Ingrid en ik vind dat OOF-blad nu juist heel leuk in je beeld.
                              Niet alles moet synthetisch en clean voor mij, integendeel

                              Frakske, bedankt
                              persoonlijk ik ook, vond dat het juist wat contrast in het beel bracht.
                              maar wou eens een aanpassing plaatsen om het verschil te tonen
                              groetjes Ingrid

                              Comment

                              Working...
                              X