Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smc Pentax-DA 1:4 17-70mm AL (IF) SDM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Pentax ] Smc Pentax-DA 1:4 17-70mm AL (IF) SDM

    VERKOCHT

    Omdat de DA*16-50/2.8 mij meer ligt, doe ik deze zo goed als nieuwe Smc Pentax-DA 1:4 17-70mm AL (IF) SDM van de hand.

    De snelle en lichtsterkere korte zoom met ultrasone focussing van Pentax. Een enorme stap vooruit op de 18-55mm-kitlens. Haarschep van breedkhoek tot portretafstand.

    Deze lens is in absolute nieuwstaat; smooth focusing en snappy diaphrame, volkomen stof-, olie-, schimmel-, kras-, en andere contaminaties vrij. SDM werkt zoals het hoort! Muisstil en spot-on focussend vanaf de eerste keer.

    De lens komt in haar originele verpakking, en met de originele front- en backcap, garantiepapieren, aankoopbewijs (Media Markt Antwerpen). Nog een vol jaar onder garantie.

    De huidige winkelprijs is +/- €500, ik gooi er nog een passende kwaliteits-UV-filter bovenop (waarde +/- €50). Samen kreeg ik er graag nog € 325 voor.

    Uiteraard ben je van harte welkom deze lens uit te testen bij mij thuis in Sint-Niklaas bij een goed glas. Verzending is ook mogelijk. Meer info: stuur een PB-jte of bel naar telnr. +32 486 67 98 27.

    Last edited by frederik9111; 2 augustus 2011, 22:30.
    Pentaxian in hart en nieren...
Working...
X