Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax K-7 in nieuwstaat, slechts 2750 clicks, compleet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Pentax ] Pentax K-7 in nieuwstaat, slechts 2750 clicks, compleet

    Wegens opstapje naar de K-5 doe ik m'n twee K-7's van de hand.

    Geweldige spiegelreflex waarop alle Pentax K-mount én m42-schroeflenzen (bv. Takumar, Zeiss, Vivitar, Voightlander,... mits adaptertje) bruikbaar zijn. 14.6 MP met Sensor Shake, Live View, filmfunctie,...

    Wegens een opstapje naar de Pentax K-5, doe ik twee K-7's van de hand.

    1ste Pentax K-7 -> €600 -> Verkocht

    Amper 2800 clicks (van de gegarandeerde 100.000). Aangekocht in oktober 2009, nog een jaar volledige garantie. Smetteloze staat, niet van nieuw te onderscheiden, perfecte focussing, stofvrije sensor en zoeker, krasloze LCD, komt in de originele en volledige verpakking, de oorspronkelijke factuur (Media Markt, Antwerpen) , blanco garantiekaart, kabels, dopjes, lader, accu, handleiding,... kortom als nieuw..

    2de Pentax K-7 -> €525 -> Verkocht

    Aangekocht in september 2009, dus nog bijna en vol jaar onder garantie. Uitstekende staat, amper van nieuw te onderscheiden, perfecte focussing, stofvrije sensor en zoeker, krasloze LCD, komt in de originele en volledige verpakking, de oorspronkelijke factuur (Fotokonijnenberg, Turnhout), blanco garantiekaart, kabels, dopjes, lader, accu, handleiding,... kortom kan nog jaren mee. +/- 12.000 clicks op de teller (van de minimaal 100.000 gegarandeerde).

    Uiteraard ben je van harte welkom deze camera uit te testen bij mij thuis in Sint-Niklaas bij een goed glas. Verzending is ook mogelijk. Ik heb een goede reputatie op vele nationale en internationale Pentax-fora, dus bied/koop in vertrouwen. Vraag me om referenties en/of fotootjes indien gewenst.

    Meer info: stuur een berichtje of bel naar telnr. +32 486 67 98 27.


    Last edited by frederik9111; 7 december 2010, 16:28.
    Pentaxian in hart en nieren...
Working...
X