Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paddo's + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paddo's + Update




    Update: Bedankt voor de tips, ik moet bekennen dat het m'n eerste stappen zijn in de macrofotografie en ik was danig enthousiast
    dat ik de foto in sc heb geplaatst wat misschien fout was van mij. Hierbij een aanpassing van de compositie:



    Mvg

    Patrick
    Last edited by Red Falcon; 23 november 2010, 13:40.
    Nikon.

  • #2
    Re: Paddo's

    Mooie diagonale compo Goed gezien

    De BG is echter te druk naar mijn smaak, en ook de onscherpe paddo's op de voorgrond storen iets te veel.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Paddo's

      de onscherpe paddokes op de voorgrond mochten er voor mij af, een soort van pano-foto zou hier wel goed staan
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: Paddo's

        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Mooie diagonale compo Goed gezien

        De BG is echter te druk naar mijn smaak, en ook de onscherpe paddo's op de voorgrond storen iets te veel.
        vind dit ook.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Paddo's

          Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
          de onscherpe paddokes op de voorgrond mochten er voor mij af, een soort van pano-foto zou hier wel goed staan
          ik volg
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Paddo's

            De update is beter ...nu vervalt de drukke BG, na het croppen mag je mi 'ietske' ( plaatselijk op de paddokes) meer verscherpen.

            Als dit je eerste stappen zijn in de macrofotografie : die zijn zeker niet slecht !
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment


            • #7
              Re: Paddo's

              Doe mij de update maar
              www.maximpiessen.com
              www.facebook.com/maximpiessenphotography
              Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

              Comment


              • #8
                Re: Paddo's + Update

                up-date is een stuk beter
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment

                Working...
                X