Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet gsm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet gsm

    Weet iemand waarom Telenet GSM van simkaart verandert ? Zouden ze van provider (Mobistar) overstappen ?

  • #2
    Re: Telenet gsm

    Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
    Weet iemand waarom Telenet GSM van simkaart verandert ? Zouden ze van provider (Mobistar) overstappen ?
    Heb je hier verdere uitleg over , want wij hebben ook elk een GSM van telenet.
    Groeten , VDSDigit@l

    Comment


    • #3
      Re: Telenet gsm

      Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
      Heb je hier verdere uitleg over , want wij hebben ook elk een GSM van telenet.
      Heb bericht gekregen dat mijn sim moet vervangen worden, geheel gratis.

      Comment


      • #4
        Re: Telenet gsm

        M'n vrouw zit ook bij Telenet (sinds kort) en vorige week was er een dag dat ze geen ontvangst had. Toen ik naar haar nummer belde hoor ik de tune van Mobistar ipv de voice mail van Telenet. Vreemd.
        Ze heeft in elk geval nog geen bericht gekregen wat betreft haar simkaart...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: Telenet gsm

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          M'n vrouw zit ook bij Telenet (sinds kort) en vorige week was er een dag dat ze geen ontvangst had. Toen ik naar haar nummer belde hoor ik de tune van Mobistar ipv de voice mail van Telenet. Vreemd.
          Ze heeft in elk geval nog geen bericht gekregen wat betreft haar simkaart...
          Telenet heeft vorige week in bepaalde omgevingen wat algemene problemen gekend maar dat was een menselijk foutje.
          Voor de rest is daar niets speciaal aan, Telenet Mobile is Mobistar netwerk.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Telenet gsm

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Telenet heeft vorige week in bepaalde omgevingen wat algemene problemen gekend maar dat was een menselijk foutje.
            Voor de rest is daar niets speciaal aan, Telenet Mobile is Mobistar netwerk.
            Inderdaad, Mobistar heeft hiervoor naar zijn klanten een SMS gestuurd om zich te verontschuldigen.

            Comment


            • #7
              Re: Telenet gsm

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Telenet heeft vorige week in bepaalde omgevingen wat algemene problemen gekend maar dat was een menselijk foutje.
              Voor de rest is daar niets speciaal aan, Telenet Mobile is Mobistar netwerk.
              Toch niet helemaal. Vriend van mij heeft telenet en regelmatig geen internet verbinding waar ik met mobistar wel ontvangst heb.
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

              Comment


              • #8
                Re: Telenet gsm

                't is maar gissen : maar volgens mij zijn ze aan 't overschakelen naar een andere netwerk. Waarom moeten anders de simkaarten vervangen worden ?

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet gsm

                  Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                  Toch niet helemaal. Vriend van mij heeft telenet en regelmatig geen internet verbinding waar ik met mobistar wel ontvangst heb.
                  Het gaat hem over GSM-abonnement Telenet (mobiele telefonie), niet internet!
                  GSM van Telenet is Mobistar netwerk.
                  Last edited by VerSeg; 22 november 2010, 11:38.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Telenet gsm

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Het gaat hem over GSM-abonnement Telenet (mobiele telefonie), niet internet!
                    GSM van Telenet is Mobistar netwerk.
                    Jaja, bedoel edge en 3G dat is toch gsm abonnement of is dat gescheiden?
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Telenet gsm

                      Telenet wijzigt niet van netwerk, maar vervangt de simkaartjes door simkaartjes met Telenet reclame/logo heb ik ergens gelezen. Heb zelf geen Telenet/Mobistar simkaartje, maar ik veronderstel dat het momenteel kaartjes zijn van Mobistar?

                      Edit: artikel terug gevonden: http://telenet.be/2909/0/1/nl/thuis/...tsimkaart.html

                      Sinds 2006 biedt Telenet mobiele diensten aan. Bij de start gebeurde dit in nauwe samenwerking met Mobistar. Telenet stond daarbij in voor verkoop, marketing en aanrekening van de mobiele diensten. In 2009 besliste Telenet om een eigen mobiel netwerk uit te bouwen. Mobiele diensten worden nu eenmaal steeds belangrijker in het totale dienstenaanbod.

                      Op 11 oktober 2010 was het zover… de lancering van het mobiele Telenet-netwerk. Telenet beheert nu zijn mobiele diensten volledig zelf, behalve het antennepark (dat blijft in samenwerking met Mobistar). Concreet betekent dit:

                      •Telenet beheert behalve televisie, internet en vaste telefonie, ook mobiele diensten;
                      •Telenet garandeert een geïntegreerde mobiele dienstverlening;
                      •Telenet kan zich competitief opstellen in een veranderende mobiele Telecom-markt.
                      --
                      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Telenet gsm

                        Nu is het klaar en duidelijk ! Dank aan allen !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Telenet gsm

                          M'n vrouw heeft er al zo eentje...
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #14
                            Re: Telenet gsm

                            Ben ook telenet mobile klant (al een jaar of 2 - 3).

                            Geen melding gehad over andere sim. Gans deze voormiddag al geen netwerk...
                            Leuk... Ben benieuwd wat er van komt.
                            Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

                            Comment

                            Working...
                            X