Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

polsing verkoop 70-200 f2.8 IS II-VRAAG OPGELOST

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] polsing verkoop 70-200 f2.8 IS II-VRAAG OPGELOST

    Hallo,

    Ik overweeg al een tijdje om over te stappen naar Nikon. Ik ben van plan zeer binnenkort een FF body aan te kopen. Nikon D700 of Canon 5D II.

    Ik ben nu nog aan't twijfelen omdat het een heel gedoe gaat zijn om alles te verkopen en Nikon is ook een stuk duurder. Dus deze grap gaat mij zeker wat centen kosten. Maar als ik het nu niet doe dan zal het enkel duuder worden als ik nog meer geïnvesteerd heb in Canon.

    Gelukkig kan niemand replyen, want de discussie Canon VS Nikon zou weer ontploffen

    Ik overweeg dus mijn 70-200 f2.8 IS II te verkopen maar wil eerst graag weten hoeveel ik er nog voor kan krijgen. Want de lens is heel recent en eigenlijk zo goed als nieuw. Ik heb er ook een UV filter op maar die wil ik graag houden

    Nieuw kost deze lens bij konijn: 1829 EUR.

    Kan ik er nog 1550 EUR voor krijgen?

    Dus voor alle duidelijkheid, 'k verkoop de lens nog niet. (bericht aan mod: indien ik hier niet mag posten, gelieve de thread te verzetten)

    ps: al mijn ander lenzen gaan ook de deur uit, maar die zijn niet zo prijzig al de deze en ik ben deze lens nog niet 2de hands tegenkomen dus heb geen idee van de vraagprijs.

    edit:

    ik denk da ik genoeg gepolst heb
    Er is blijkbaar toch wel genoeg interesse. Bedankt voor de berichten. Ik heb getracht iedereen te antwoorden.
    Nu nog de knoop doorhakken, ik laat jullie wel iets weten

    gr,
    hung
    Last edited by hung; 18 november 2010, 21:07.
    Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
    website: http://www.hung.be
    facebook - Instagram
Working...
X