Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camcorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camcorder

    Ik zou graag naast m'n fototoestel ook een camcorder gebruiken,ewel tis te zeggen eigenlijk meer het vrouwtje die ermee zal filmen.
    Mijn vraag tegenover de ervaren filmers is,welk merk geef je de voorkeur,
    Sony , Canon of Panasonic of zou deze van Samsung een toppertje zijn,

    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

  • #2
    Re: Camcorder

    Ik ben geen expert ter zake, maar met de ervaringen die ik heb zou ik vooral panasonic ernstig nemen. Canon en sony vind ik (met de toestellen dat ik gewerkt heb toch) serieus tegenvallen.
    Samsung was in het begin (jaren 80) een echt brolmerk, toen hebben ze zich zwaar herpakt omdat niemand nog iets wou kopen.
    Nadat ze zich herpakt hadden hebben ze veel goei materiaal op de markt gezet tot heden zeg maar.
    Alhoewel ik zo het gevoel heb dat het terug serieus bergaf aan het gaan is ermee.
    Zo zit ik nu bv met een splinternieuw! toestel van deze zomer die ik maar 5 MINUTEN heb kunnen gebruiken en ondertussen al voor de 4 keer in herstelling terug binnen is !!!! en steeds ongerepareerd terug komt
    Ik vind zoiets totaal niet kunnen. Dat is geen service heh.Exit samsung voor mij.

    Comment

    Working...
    X