Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem installeren printer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem installeren printer

    Ik probeer een HP inktjet 3650 te instaleren onder Win XP.Ik krijg de melding: toegang geweigerd.Installatie van cd-rom of download zelfde resultaat.Op de site van HP staat er van dit venster niet te sluiten maar op OK te klikken en zo de fout te lokaliseren.
    Echter ik heb alleen de keuze om op voltooien te klikken en geen OK, en alles is weg.
    Hoe kan ik dit op lossen ??

  • #2
    Re: Probleem installeren printer

    Hier staat toch de oplossing? (KLIK)
    Klik vervolgens op Windows XP en dan op Oplossing enz.

    PS: Als dit niet lukt, verwijder dan eens de software, koppel de printer los van de PC en installeer de software opnieuw.
    Sluit de printer terug aan als dat gevraagd wordt tijdens de installatie van de software.

    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Probleem installeren printer

      Dat is nou net het probleem.
      Die acces denied en OK verschijnt niet op mijn scherm.Alleen een venster waarin staat toegang geweigerd met als enige optie om aan te klikken :Voltooien.
      Verwijderen etc al geprobeerd,helpt niet

      Comment


      • #4
        Re: Probleem installeren printer

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Klik vervolgens op Windows XP en dan op Oplossing enz.
        Volgens mij heeft u niet alle kruisjes aangeklikt.

        Je moet de fouten zoeken in het foutenlogboek, verder wordt er beschreven wat u juist moet doen.
        Dit is een link naar één van de mogelijke oplossingen.
        En dit is de andere link.


        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Probleem installeren printer

          Juist,daar zal de oplossing wel liggen,maar waar vind ik dat foutenlogboek ????

          Comment


          • #6
            Re: Probleem installeren printer

            Oesje, het is al een tijdje geleden dat ik nog met XP gewerkt heb, ik denk dat je die in "Computerbeheer" zult terugvinden.

            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X