Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

According to H.Bosch.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • According to H.Bosch.

    In de categorie : vergankelijke kunst.



    Alvast bedankt voor het kijken.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: According to H.Bosch.

    Het doet me denken aan de schaduwen in de grot van Plato. Of misschien wel aan mijn
    eigen donkere kantjes. Neen. Aan het wispelturige van dit leven waaraan we met een
    glimlach en veel verwarring gestalte trachten te geven.

    Comment


    • #3
      Re: According to H.Bosch.

      goed gezien!
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: According to H.Bosch.

        Je moet het maar zien en dan het nog zó vastleggen, knap !
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

        Comment


        • #5
          Re: According to H.Bosch.

          Doudeke, Hilde en Jacky, bedankt voor jullie reactie. Moest ik de bekendheid genieten zoals Bosch, werd ik met deze opname de hemel ingeprezen. Maar ik streef die bekendheid niet na - nooit gedaan - en blijf dus met de onbekendheid zitten, de discipline, de ongekende vormgeving en inhoud, en de minieme appreciaties. Geen probleem, de troost vind ik bij de expo's van de BK's. Allée GR genoeg gezeverd, hop naar de volgende !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: According to H.Bosch.

            Maar ik streef die bekendheid niet na - nooit gedaan - en blijf dus met de onbekendheid zitten, de discipline, de ongekende vormgeving en inhoud, en de minieme appreciaties.,
            Goh G.R. had ik maar half zo'n bloemrijk taalgebruik dan zou ik al tevreden zijn.

            Op de foto zie ik een monstertje opkijken tegen een boom, in de geest van Bosch, maar het kleurgebruik van Bosch....vind ik mooier.
            Zo zie je maar, schilderen is veeeel makkelijker als fotograferen.

            Comment


            • #7
              Re: According to H.Bosch.

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Het doet me denken aan de schaduwen in de grot van Plato. Of misschien wel aan mijn
              eigen donkere kantjes. Neen. Aan het wispelturige van dit leven waaraan we met een
              glimlach en veel verwarring gestalte trachten te geven.
              Komt ook bij mij zo over. Sterk.

              Comment


              • #8
                Re: According to H.Bosch.

                Apart en totaal abstract. Zo goed gezien, zo goed uitgevoerd. Je blijft erin zoeken, ieder naar zijn eigen donker kantje.
                Marleen
                It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                Comment


                • #9
                  Re: According to H.Bosch.

                  Iedereen bedankt. Een natuurlijke creatie van opdrogend water op blauwe arduin
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: According to H.Bosch.

                    deze was mij ontgaan

                    eentje waar ik mijne fantasie kan loslaten, ik zie er het ontstaan van het leven in

                    kader dat in en kantel dat (on)regelmatig een kwartslag dan zie je weer telkens wat anders , allez, ikke toch
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment

                    Working...
                    X