Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad of blackberryPad of anchor10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ipad of blackberryPad of anchor10

    Wil voor mijn eigen sinterklaas en 1 van de drie hierboven kopen ,moet dienen om mee te nemen als portofolio en voor mails te raadplegen onderweg ,en als ik ergens een reportage aan het maken ben dat ik zeer snel mijn foto's kan doorsturen .

    Ik heb al een paar apple spullen zoals de imac en de ipod touch dus d8 ik vervolgens ook wel de Ipad te kopen met wifi +3 G ,maar er komen natuurlijk andere spelers mee op deze markt en de prijzen zijn toch groot verschil .

    Ipad wifi + 3G 32 GB 750 euro .Groot scherm - veel apps te verkrijgen

    Blackberrypad zou rond de 500 euro komen (hier heb ik nog niet zoveel info over gevonden

    De anchor 10 Komt deze week in de Macro als reklaam aan 299 heeft 8 GB klein scherm

    wie helpt mij om de juiste keuze te maken en wil hier aub geen onnodige ruzie zoekende antwoorden want dan mag de mod's er direct een slot op leggen .

    Groetjes

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

  • #2
    Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

    Zo spijtig om geen Apple vs. de rest van strijd te krijgen dan .
    Nu, ik heb geen van de drie maar ik kom veel op luchthavens en daar is de iPad toch "the hottest thing" voor het moment. Ik zie geen andere pads komen voor het moment en al verschillende mensen gesproken ondertussen die zo'n iPad hebben en tot op heden heeft zich er niemand negatif over uitgelaten.
    Het is nog te vroeg om de BB te beoordelen want hij moet nog in massaproduktie gaan. En de markt is nog heel pril voor die pads dus de koploper is en blijft tot op heden de iPad.

    Comment


    • #3
      Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

      Was fout. sorry
      Dacht het de BlackBerry Playbook was
      Al die namen....
      Last edited by theokus; 16 november 2010, 12:06.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

        Dit al eens gezien? Voor die prijs kan je niet sukkelen... Handelaar is zeker te vertrouwen, het item dat weet ik zo niet...
        Meet the TechPad 7 Inch Android Internet Tablet, the newest and smartest tablet solution around.
        Tommy
        My homepage : www.digitalviolence.be

        Comment


        • #5
          Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

          ik zou voor de Ipad gaan.
          als je al apple stuff hebt ben je die gewoon en is't amper uitzoeken hoe of wa.

          heb er ook een en is super. (wel de non 3g)
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

            Ik denk ook dat op dit moment de iPad de beste keuze is, alhoewel ik er zelf geen heb. Ze staan gewoon een stap voor op de rest en vermits je al andere Apple spullen hebt inderdaad een no-brainer.

            Comment


            • #7
              Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

              Wat het belangrijkste is aan de iPad zijn de apps en de apps-community. Apple heeft dat slim gezien en heeft nu ettelijke jaren voorsprong. Het gaat jaren duren vooraleer er een concurrent is die op dat vlak even ver (en sterk) zal staan. Als die er sowieso al komt.

              Wat ben je met een toestel dat evt wat goedkoper is, of betere technologie bevat als je er amper iets mee kan doen?

              Mvg,

              J.
              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • #8
                Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

                Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                Wat het belangrijkste is aan de iPad zijn de apps en de apps-community. Apple heeft dat slim gezien en heeft nu ettelijke jaren voorsprong. Het gaat jaren duren vooraleer er een concurrent is die op dat vlak even ver (en sterk) zal staan. Als die er sowieso al komt.
                Nu ik er zo over nadenk, je kan er wel geen printer aanhangen dacht ik, niet? Misschien loont het toch om nog te wachten tot volgend jaar. Dacht dat iPad 2 in Q1 volgend jaar op de markt ging komen.

                Klik om het gerucht te lezen.

                Comment


                • #9
                  Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

                  LOL ; printer aanhangen. Ik denk dat ook V2 geen USB mogelijkheden zal hebben hoor. een iPad is geen PC
                  http://www.theafricabug.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

                    printer komt met ios4 als ik me niet vergis.

                    effe google gebruikt: klikkie
                    airprint zou erop staan volgens apple
                    nikon stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

                      ik ga volgende maand de Archos 101 Internet Tablet kopen : linkje

                      specs kort :
                      10,1" capacitive touchscreen
                      Android 2.2
                      Flash 10 support
                      Bluetooth
                      802.1 n wifi
                      HDMI uit
                      USB poort voor muis/toetsenbord/HD
                      Veel apps beschikbaar online

                      Gaat beschikbaar komen in 8gb versie (299 €) en 16gb versie (349 €)
                      Uitbreidbaar met micro SD (max 32gig kaartjes)

                      Mijn keuze staat alvast vast!
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

                        Kijk toch ook eens naar de kwaliteit van de afwerking en het scherm, op papier kan veel er mooi uit zien.

                        Zoiets kunt ge toch maar kopen als je het gezien hebt? Enfin, mijn mening toch.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                          LOL ; printer aanhangen. Ik denk dat ook V2 geen USB mogelijkheden zal hebben hoor. een iPad is geen PC
                          De TS wil dat gebruiken voor zijn portofolio. Zou toch mooi zijn als je eventueel een printje kan achterlaten via een klein draagbaar printerke. Ik zeg niet dat het een must is, maar het zou een meerwaarde kunnen zijn, zeker omdat Apple nog steeds een meer dan behoorlijk aandeel heeft in de grafische sector, zoals we op deze site kunnen merken.

                          Een appke om een fotoke via wireless naar een printerke te sturen zou niet misstaan. Misschien eerder een opdracht voor de printer fabrikanten. Ik vermoed dat de andere tablets hetzelfde probleem hebben. Misschien had ik er gewoon niet over moeten beginnen

                          off-topic: sommige mensen vragen of ze dit kunnen kopen als alternatief voor een laptop en dan wordt dit er niet bij verteld.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

                            Ik heb een iPad 32 giga met wifi en 3G, die trouwens 699 Euro kost en geen 750 zoals door TS gepost. Voor een gebruik als digitale portfolio is dit het beste wat ik al gezien heb, als je der dan nog de mogelijkheden buiten het tonen van beelden bijtelt, dan krijg je waar voor je geld.

                            MVG, Jeff c.
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

                              Hans deze week staat de anchor 10 in de makro in promotie voor 299 8 gb

                              Grtz

                              Ardesign

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                              ik ga volgende maand de Archos 101 Internet Tablet kopen : linkje

                              specs kort :
                              10,1" capacitive touchscreen
                              Android 2.2
                              Flash 10 support
                              Bluetooth
                              802.1 n wifi
                              HDMI uit
                              USB poort voor muis/toetsenbord/HD
                              Veel apps beschikbaar online

                              Gaat beschikbaar komen in 8gb versie (299 €) en 16gb versie (349 €)
                              Uitbreidbaar met micro SD (max 32gig kaartjes)

                              Mijn keuze staat alvast vast!
                              Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                              Comment

                              Working...
                              X