Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Europees/Amerikaans basketbal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Europees/Amerikaans basketbal

    Zijn er hier volgers van de NBA of FIBA competities?

    Zelf ben ik een grote Boston Celtic fan Vind ik echt een prachtige ploeg

    Europa volg ik minder... al vind ik de Spaanse competitie wel iets hebben.



    Nog een bijvraagje: ik ben op zoek naar bepaalde NBA-truitjes. Spijtig genoeg hier niet te vinden Hier vind je altijd dezelfde spelers... Kent er hier iemand een winkel of online-shop waar er een groot assortiment aan truitjes te vinden is?
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: Europees/Amerikaans basketbal

    Ik was vroeger fan van de NBA, maar heb nu te weinig tijd om te kijken.

    Deze shop misschien?
    http://store.nba.com/shop/index.jsp?categoryId=1421533

    Wel spijt dat ik nooit live de presentatie van spelers van Chicago gezien heb tijdens de Jordan periode.

    Comment


    • #3
      Re: Europees/Amerikaans basketbal

      Ik heb al shops gevonden in Amerika (ben ik vergeten te vermelden), maar ik heb wat schrik voor de invoerrechten etc als ze het opsturen vandaar dat ik eigenlijk binnen Europa zoek.
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: Europees/Amerikaans basketbal

        Ik volg de NBA via Prime en probeer dagelijks de uitslagen mee te pikken op de website.

        Mijn voorkeur gaat uit naar Orlando Magic, al van het prille begin met de jonge Shaq toen ze de finale verloren tegen de Rockets. Een match met MJ, Pippen en Rodman werd zeker ook nooit gemist (toen nog op filmnet).
        Ik ben dit seizoen wel benieuwd naar het resultaat van de Heat met zijn supersterren, alhoewel de Celtics ze al 2X les gegeven hebben.
        Ik droom er wel van om ooit eens een match mee te maken in de Madison Square Garden.

        Comment


        • #5
          Re: Europees/Amerikaans basketbal

          Ik hoop ooit eens in TD Garden te zitten Dan gaat mn telelens zeker mee

          Mooie prestatie van Suns gisteren... 22 3punters. Niet mis
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Europees/Amerikaans basketbal

            Dat kan ik geloven dat je dat niet mis vond als Boston-fans. De Lakers waren nl. het slachtoffer.

            Comment


            • #7
              Re: Europees/Amerikaans basketbal

              Oorspronkelijk geplaatst door eLDe Bekijk bericht
              Dat kan ik geloven dat je dat niet mis vond als Boston-fans. De Lakers waren nl. het slachtoffer.
              goed toch?
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

              Comment

              Working...
              X