Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Traktor control S4(of ander?) + MacBook pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Traktor control S4(of ander?) + MacBook pro

    Ik heb mij na alles op te zoeken besloten waarschijnlijk deze twee te gaan halen nu heb ik nog enkele vraagjes:
    --Traktor control S4 : is het mogelijk om deze thuis ZONDER externe misxer te gebruiken en met 2 cd spelers + 1 ipod en laptop eraan en als ik op verplaatsing speel MET externe mixer te gebruiken dus enkel de control functies?
    -- Is dit de beste alles in 1 oplossing? in deze prijsklasse?


    --MacBook Pro:
    1) Ik ben er echt niet uit welke grote: Als dj zo ik sneller 13 of 15 inch nemen en in men studio zou ik liever groter hebben natuurlijk! wie geeft mij raad?
    2) Zijn voor mijn doeleinden (DJ,Producen,opnemen(logic),beetje vst's enzo) de standaard specificaties goed genoeg of zou ik dingen aanpassen? (HD snelheid? ram? ...) Alvast bedankt
    dj-ken

  • #2
    Re: Traktor control S4(of ander?) + MacBook pro

    Advies kijk eens op dit forum http://www.djresource.eu/. Of stel je vraag daar eens?

    Comment


    • #3
      Re: Traktor control S4(of ander?) + MacBook pro

      nog een paar mensentips of opmerkingen voor de mbp? want deze komt volgende maand ofzo!!!!

      Comment


      • #4
        Re: Traktor control S4(of ander?) + MacBook pro

        S4
        - vraag 1 ... lees de specs, bekijk de filmpjes en denk dan even na. S4 is een all-in-one oplossing, je moet er alleen een portable aan hangen. De kontrol is een domme midi controller die 2 inputs heeft waar je externe stuff aan kan hangen (cd, plaat, ipod) en die door de software naar je outputs worden geroute.
        Dus 2 cd-players en een ipod ... nee. Maar waarom zou je een ipod gebruiken als je je pc hebt.
        - vraag 2 ... is lightroom de beste of is aperture de beste ... hangt ervan af wat je wil. xone DX+serato of kontrol S4+traktor zijn 2 aan elkaar gewaagde combinaties

        MBP
        - 13" is voor dj werk meer dan genoeg en iets kleiner is in een hoop booths toch even makkelijker.
        - 4GB RAM zou ik sowieso nemen, afhankelijk van je vsts is een stevige cpu aan te raden en als het niet op kan stop je er een ssd in.

        Comment


        • #5
          Re: Traktor control S4(of ander?) + MacBook pro

          En voor thuis hang je er een groot scherm aan, maar let wel op met de 30'.
          Die wordt niet ondersteund door de MBP van 13'.

          Comment

          Working...
          X