Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Discreet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Discreet

    mvg,
    Ludo V.

  • #2
    Re: Discreet

    Knap gezien
    En heel discreet want je hebt gewacht tot het vrouwtje achter het raam uit het zicht was
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Discreet

      Dit beeld doet me spontaan aan vanalles denken. Aan mijn moeder die vroeger - toen ik nog achterin de auto moest meerijden - het altijd "ambetant" vond, dat de gordijnen dicht waren toen ze over de "kemelbrug" reed (voor wie ze nog kent, nu ligt er een viaduct t.h.v. Wilrijk, vroeger was het zo'n ijzeren legergeval dat ze zo noemden). Ze had altijd graag binnen kunnen kijken Voor de rest is alles normaal aan mijn moeder!
      Aan het liedje van Wim Sonneveld, Het Dorp - vraag me nu niet waarom ik dáár nu juist aan denk.
      Het straalt voor mij iets Vlaams uit. Het valt me altijd op dat in Nederland de mensen veel minder de gordijnen sluiten dan hier bij ons... althans dat is mijn perceptie.
      Het is een fijn beeld Ludo, eentje dat mij doet mijmeren.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment


      • #4
        Re: Discreet

        Ik vind het ook heel mooi.
        Het licht laat de kleuren van de gordijnen goed tot hun recht komen en het benadrukt de sfeer.
        Zo zie je maar: eenvoud is troef.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Discreet

          een mooie discreet opname, verwacht elk moment dat er iemand van achter het gordijn kijkt

          gr Luc
          http://luc-danneels.be/

          Comment


          • #6
            Re: Discreet

            Discreet en sfeervol, het zet je fantasie aan 't werk...mooi Ludo !
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment


            • #7
              Re: Discreet

              Ik had er ook graag al die mooie dingen in gevoeld die jullie hierbij voelen, maar ik voel
              me buitengesloten.

              Comment

              Working...
              X