Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van canon 300d naar 50d tweedehands of 7d nieuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van canon 300d naar 50d tweedehands of 7d nieuw

    Graag even jullie mening hierover, ik heb momenteel een eos 300d maar ik ga me de komende weken uitkijken naar een nieuwe camera.
    Wat stellen jullie voor gaan voor een tweedehands 50d of een nieuwe 7d, het zal voornamelijk zijn om vliegtuigen te spotten en actiefoto's te maken van zoontje op voetbal.
    Van lenzen heb in een sigma 28-200 os en een canon 70-300 is usm.
    Canon 7D, Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM, Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 50mm f/1.8, Canon speedlite 430EXII

  • #2
    Re: Van canon 300d naar 50d tweedehands of 7d nieuw

    bij actie denk ik direct aan de 7D, al is de 50D ook wel een heel goed toestel.

    Als je budget hebt voor de 7D en dat ervoor over hebt zou ik niet twijfelen.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Van canon 300d naar 50d tweedehands of 7d nieuw

      Na 5 jaar met een canon 350D gewerkt te hebben ben ik onlangs overgestapt naar de canon 7D en ik heb er nog geen moment spijt van gehad!
      If livin' in the dark is bad, I don't wanna be good !
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Van canon 300d naar 50d tweedehands of 7d nieuw

        De 7D heeft een nieuw AF systeem, 50D en 60D gaan voort op de bestaande XXD reeks

        Als je van een 300D komt zal dat zeker al een flinke vooruitgang zijn
        Met de 40D en de 50D zijn beslist ook goede actieshots te nemen, alleen ga je iets meer missers hebben

        Jouw lenzen zijn trouwens de beperkende factor qua AF-snelheid (heb eens een 70-300 op de 50D gezet en een vogel in vlucht gevolgd, ik dacht dat de lens uit mekaar ging vliegen)
        Koop een tweedehands 40D of 50D, 7D is overkill

        Comment

        Working...
        X