Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mh-c9000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mh-c9000

    Ik ben van plan mij ook zo'n lader aan te schaffen.
    De goedkoopste heb ik gevonden op eleshop 59,95€ inl. verzendingskosten.
    Is die in België te verkrijgen aan dezelfde prijs of goedkoper ?
    Ook graag commentaren pro en/of contra!
    Mvg
    Miel
    D90 - D70 - F80 + glas

  • #2
    Re: Mh-c9000

    kijk hier eens even en je bent een tijdje zoet
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

    Comment


    • #3
      Re: Mh-c9000

      Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
      kijk hier eens even en je bent een tijdje zoet
      Ik had nochthans op BD gezocht....
      Miel
      D90 - D70 - F80 + glas

      Comment


      • #4
        Re: Mh-c9000

        Idd, ben een paar uurtjes zoet geweest.
        Heb dan maar een maha besteld en een setje van acht gekleurde eneloops besteld bij nkon.
        Ben benieuwd hoe mijn oudere batterijen er gaan uitkomen.
        Het was trouwens heel interessant leesvoer met dank aan lesC, regulus en bb.
        Mvg
        Miel
        D90 - D70 - F80 + glas

        Comment


        • #5
          Re: Mh-c9000

          Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
          Idd, ben een paar uurtjes zoet geweest.
          Het was trouwens heel interessant leesvoer met dank aan lesC, regulus en bb.
          Mvg
          Miel
          Dit kan ik alleen maar beamen, niet alleen dank zij hun trouwens maar aan iedereen die er zijn vraag gesteld en/of beantwoord heeft! Ik beschouw dit als één van de betere topics van BD!!!!
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

          Comment


          • #6
            Re: Mh-c9000

            Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
            Dit kan ik alleen maar beamen, niet alleen dank zij hun trouwens maar aan iedereen die er zijn vraag gesteld en/of beantwoord heeft! Ik beschouw dit als één van de betere topics van BD!!!!
            Uiteraard heb ik ze allemaal niet opgenoemd... dat zou een hele boterham geweest zijn
            De technische kant van de zaak werd toch grotendeels door BB en Regulus beantwoord, vandaar dat ik enkel die twee vernoemd heb én de ts lesC.
            Dit is een topic waardoor er velen veel eurokes kunnen besparen
            Mag ik er nog aan toevoegen dat ik ALLE posts met evenveel interesse gelezen heb en ja ook ik vind dit één van de betere topics.
            D90 - D70 - F80 + glas

            Comment


            • #7
              Re: Mh-c9000

              Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
              Dit kan ik alleen maar beamen, niet alleen dank zij hun trouwens maar aan iedereen die er zijn vraag gesteld en/of beantwoord heeft! Ik beschouw dit als één van de betere topics van BD!!!!
              Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
              Uiteraard heb ik ze allemaal niet opgenoemd... dat zou een hele boterham geweest zijn
              De technische kant van de zaak werd toch grotendeels door BB en Regulus beantwoord, vandaar dat ik enkel die twee vernoemd heb én de ts lesC.
              Dit is een topic waardoor er velen veel eurokes kunnen besparen
              Mag ik er nog aan toevoegen dat ik ALLE posts met evenveel interesse gelezen heb en ja ook ik vind dit één van de betere topics.
              + 2

              heb er ook bijzonder veel uit geleerd, en af en toe zelf een posting neergezet.

              Een rating systeem, wat je vaak op andere fora tegenkomt, zou op BD niet misstaan imho!
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • #8
                Re: Mh-c9000

                Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht


                Een rating systeem, wat je vaak op andere fora tegenkomt, zou op BD niet misstaan imho!
                Van mij alvast een 10/10.
                D90 - D70 - F80 + glas

                Comment


                • #9
                  Re: Mh-c9000

                  Leuke topic die ik hier tegenkom!
                  Dank voor de lovende woorden, maar besef wel dat de kwaliteit van de "Powerex MH-C9000 "for dummies" topic inderdaad aan de waardevolle input van enkele goeie experts ligt. Ik hoop dat we die mensen nog lang aan boord mogen hebben!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X