Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoclub Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoclub Gent

    Dag

    Ik was op zoek naar een fotoclub in Gent, maar weet niet direct welke ik moet kiezen. Is er geen fotoclub voor jongeren ofzo, want als 15-jarige zou het toch leuk zijn om samen met leeftijdsgenoten te kunnen fotograferen.
    En welk soort fotografie beoefenen ze dan? Natuur, portret...

    Als je er een weet laat het maar weten
    Website[/CENTER]

  • #2
    Re: Fotoclub Gent

    Wij zouden binnenkort een nieuwe fotoclub oprichten in Leerne (Deinze, op een kwartiertje van Gent).
    Het is de bedoeling om jonge fotografen de kans te geven zich te ontwikkelen. Er zijn ervaren leden, maar ik (22) en mijn broer (20) hebben zelf nog maar 2 jaar intensief gefotografeerd. Op vlak van fotografie komt alles aan bod. Van macro over strobisme tot concertfotografie. Houd ik je op de hoogte?
    www.koenphotography.be

    Comment


    • #3
      Re: Fotoclub Gent

      Ja! Perfect! Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon ook in Astene. Dus dat zou gewoon perfect uitkomen!
      Zelfs nog beter dan Gent...
      Website[/CENTER]

      Comment


      • #4
        Re: Fotoclub Gent

        Oorspronkelijk geplaatst door photographyfreak Bekijk bericht
        Ja! Perfect! Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon ook in Astene. Dus dat zou gewoon perfect uitkomen!
        Zelfs nog beter dan Gent...
        tja....mooi toch!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Fotoclub Gent

          of, hoe ook scheidingen hun goeie kanten hebben...

          (maar ik zou toch graag nog lang samenblijven...)
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

          Comment


          • #6
            Re: Fotoclub Gent

            Alles heeft zijn voordelen
            Website[/CENTER]

            Comment


            • #7
              Re: Fotoclub Gent

              Oorspronkelijk geplaatst door Koenvdh Bekijk bericht
              Wij zouden binnenkort een nieuwe fotoclub oprichten in Leerne (Deinze, op een kwartiertje van Gent).
              Het is de bedoeling om jonge fotografen de kans te geven zich te ontwikkelen. Er zijn ervaren leden, maar ik (22) en mijn broer (20) hebben zelf nog maar 2 jaar intensief gefotografeerd. Op vlak van fotografie komt alles aan bod. Van macro over strobisme tot concertfotografie. Houd ik je op de hoogte?
              hey Koen, je mag mij ook wel op de hoogte houden.
              Ik woon in Petegem en heb nu toch ook al een paar jaartjes ervaring met digitale fotografie.
              Altijd leuk om eens met wat shootbuddy's op stap te gaan met de camera in de aanslag, of eens samen te komen om over een bepaald onderwerp uit te wijden Leren uit elkaars manier van foto's nemen, enz. Altijd een meerwaarde!
              Canon EOS 40D + grip + handstrap
              EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM + EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + EF 50mm f/1.8 II
              Statief: Manfrotto 055XPROB + 804RC2

              Comment


              • #8
                Re: Fotoclub Gent

                Zelf een 'club' oprichten is de beste optie want veel clubs zijn een excuus om eens van het vrouwtje weg te zijn en een goei pint te pakken.
                Ik vrees dat in veel fotoclubs niets te leren valt.
                Heel wat clubs doen een jaarlijkse expo (dat eigenlijk niets voorstelt, hier op BD zijn de foto's veel mooier) en als je mee wil exposeren moet je anciënniteit hebben en heel wat vergaderingen meegedaan hebben.
                Graag een eerlijke mening.

                Comment

                Working...
                X