Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gamen

    Hallo

    Ik vroeg me af zitten er hier soms nog gamers op BD, en welk zijn jullie favoriete games dan?
    Ikzelf ben fan van de Call Of Duty reeks (heb net Black Ops gekocht ), ook een skate of Fifa spel komt wel eens m'n playstation binnen.
    Op welke console spelen jullie het vaakst (pc, ps3, xbox...)?
    Gewoon om eens te polsen hoe het game gehalte is op het forum

    ps: aan de playstation3 spelers die wel eens online gaan: m'n ID is wakeupworld. Feel free to invite!

    Gr,

    Yannick

  • #2
    Re: Gamen

    Simulatie, bouwen, strategie enz.
    Caesar IV
    Railworks
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Gamen

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Simulatie, bouwen, strategie enz.
      Caesar IV
      Railworks
      Dat soort games heb ik vroeger veel gespeeld (toen ik nog op pc speelde). Ik mis dat soort games wel voor een playstation3, is niet echt iets leuks in dat genre

      Y.

      Comment


      • #4
        Re: Gamen

        Hey juppekes

        Gameboy met tetris durf ik nog wel eens spelen

        Anders al die andere spellen die groter zijn dan het scherm en 3-d zijn kan ik niet mee overweg
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: Gamen

          Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
          Dat soort games heb ik vroeger veel gespeeld (toen ik nog op pc speelde). Ik mis dat soort games wel voor een playstation3, is niet echt iets leuks in dat genre

          Y.
          Juist yakke
          Tegenwoordig is het maar schieten, schieten, schieten.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Gamen

            Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
            Hey juppekes

            Gameboy met tetris durf ik nog wel eens spelen

            Anders al die andere spellen die groter zijn dan het scherm en 3-d zijn kan ik niet mee overweg
            Tetris is ook leuk van tijd tot tijd

            Comment


            • #7
              Re: Gamen

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Juist yakke
              Tegenwoordig is het maar schieten, schieten, schieten.
              Niet dat ik niet graag schiet schiet schiet, maar da's ook altijd maar hetzelfde. Ik speel ook wel graag racegames in de aard van Modnation, crash bandicoot of mario cart, kan je elkaar nog wat mee pesten Maar voor game consoles worden idd veel te weinig echte strategie of simulatiegames gemaakt...

              Comment


              • #8
                Re: Gamen

                Pc games: (als ik tijd heb): call of duty, medal of honor, sniper, command & conquer
                [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

                Comment


                • #9
                  Re: Gamen

                  Oorspronkelijk geplaatst door jejochen Bekijk bericht
                  Pc games: (als ik tijd heb): call of duty, medal of honor, sniper, command & conquer
                  Toch knap hoe die programmeurs dat allemaal kunnen toveren uit hun computers he
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gamen

                    Op iMac (wel in vista bootcamp want OS X drivers voor games suck) : Bioshock, Half Life 2, left4dead
                    Op SNES9x en MAMe : retro gaming all the way, oude SNES 16-bit games (mario, zelda, enz), op mame speel ik arcade fighting games (CPS2 zoals SF Alpha, marvel vs capcom) en oude neogeo games (king of fighters, fatal fury, samurai shodown).

                    De nieuwe super streetfighter 4 en de aangekodigde marvel vs capcom 3 doen me al kwijlen. Daarvoor alleen zou je een PS3 of 360 kopen.

                    Maar 'k amuseer me ook nog met m'n gamecube (metroid prime, mario sunshine, resident evil 4, enz.) en m'n PS2 (gran turismo 4, Tekken 5, Metal gear solid 3, enz.).

                    Heb onlangs via Steam Civilization 4 complete (Civ4, Warlords, Beyond the sword, Colonization) gekocht voor 10 euro. Zelfs voor die prijs grootste miskoop van m'n leven. Is dat saai, man...
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gamen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Op iMac (wel in vista bootcamp want OS X drivers voor games suck) : Bioshock, Half Life 2, left4dead
                      Op SNES9x en MAMe : retro gaming all the way, oude SNES 16-bit games (mario, zelda, enz), op mame speel ik arcade fighting games (CPS2 zoals SF Alpha, marvel vs capcom) en oude neogeo games (king of fighters, fatal fury, samurai shodown).

                      De nieuwe super streetfighter 4 en de aangekodigde marvel vs capcom 3 doen me al kwijlen. Daarvoor alleen zou je een PS3 of 360 kopen.

                      Maar 'k amuseer me ook nog met m'n gamecube (metroid prime, mario sunshine, resident evil 4, enz.) en m'n PS2 (gran turismo 4, Tekken 5, Metal gear solid 3, enz.).

                      Heb onlangs via Steam Civilization 4 complete gekocht voor 10 euro. Zelfs voor die prijs grootste miskoop van m'n leven. Is dat saai, man...
                      Het succes van die game versta ik vandaag zelfs nog niet.
                      Het is een "turned based" spel en dat is zo onrealistisch.
                      Dat is zoals een gewoon bordspel niet dat die slecht zijn.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gamen

                        World of Warcraft, niks beters dan een beetje WoW spelen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gamen

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Het succes van die game versta ik vandaag zelfs nog niet.
                          Het is een "turned based" spel en dat is zo onrealistisch.
                          Dat is zoals een gewoon bordspel niet dat die slecht zijn.
                          Jij speelt graag strategy games, zie ik. Ieder zijn meug.
                          Games zoals Warcraft 3 en Starcraft zijn voor mij goed voor een half uurtje, daarna is de fun er voor mij af. Eigenlijk is het meer werken dan spelen, geen ontspanning meer.

                          Maar goed, moest iedereen dezelfde smaak hebben, zou het maar een saaie wereld zijn...
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gamen

                            gamen, deftig wel

                            battlefield bad company2 (vooral online)
                            eigenlijk de ganse battlefield reeks
                            nikon stuff

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gamen

                              Een Wii omdat vrouwlief die graag wilde...staat vooral stof te happen...heb daar zelf "house of the dead overkill" redelijk op gespeeld.

                              Playstation vanaf het eerste uur, van de PSone, naar de 2 en nu dus de drie.

                              Op de PS3

                              Heavy rain
                              Fallout 3
                              God of War reeks
                              Darksiders
                              Prototype
                              Infamous
                              Bombermann
                              Hail to The Chimp
                              Micromachines (PS2 mode)
                              Rag doll Kungfu
                              Resident Evil 5
                              Far Cry 2
                              The Darkness
                              En nog wat titels...maar die toch wel als populairste

                              staat nu ook al een tijdje enkel voor de blu ray's door tijdgebrek...

                              Via HongKong import overigens ook het leukste spel op de PS3...Hakuna Matata...een spel waarbij je als fotograaf in Africa foto's moet maken van bepaalde beestjes...uiteraard wel enkel met Sony camera's :P Maar erg leuk spel als fotograaf om te spelen. Jammer dat die hier nooit is uitgebracht.
                              Mijn objectieven zijn all round...

                              Comment

                              Working...
                              X