Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graffiti in Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graffiti in Gent

    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

  • #2
    Re: Graffiti in Gent

    een van de beter foto's van de werregarenstraat.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Graffiti in Gent

      Ik passeer zoveel aan dit stinkende ongure, vuile straatje, maar vanaf nu bekijk ik het helemaal anders! Ik vind hem prachtig!
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

      Comment


      • #4
        Re: Graffiti in Gent

        Compo en bewerking heel geslaagd; ik hou hier wel van.

        Comment


        • #5
          Re: Graffiti in Gent

          mooie plaat. knap dat je met de kunst van anderen en zo'n eigen beeld neer hebt gezet.
          http://armando113.wix.com/amartiniphoto

          Comment


          • #6
            Re: Graffiti in Gent

            eeeuh...WOW!! zelf al verschillende malen geweest maar nooit zo krachtig op de sensor kunnen zetten
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: Graffiti in Gent

              Ik heb in een paar van je foto's gemerkt dat je je niet veel lijkt aan te trekken van de hooglichten, en dit in een tijd dat iedereen het heeft over 'dynamisch bereik'.
              Misschien een aandachtspuntje?

              Comment


              • #8
                Re: Graffiti in Gent

                Hier ben ik ook eens geweest, maar 'k wist niet hoe eraan beginnen...jij wel dus en goed gelukt!
                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                Grtjs, Jacky

                Comment


                • #9
                  Re: Graffiti in Gent

                  Zeer knappe plaat.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Graffiti in Gent

                    Bedankt allemaal!!
                    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                    Comment


                    • #11
                      Re: Graffiti in Gent

                      Ik volg, en ben blij dat ik het deze keer niet als eerste (of enige) moet zeggen.

                      Alhoewel, in combinatie met de bewerking en de graffiti, vind ik het hier niet zo erg, en zelfs passend.

                      Maar dit alles past dan misschien minder bij "landscape and nature", maar zou ik niet weten waar dit anders te plaatsen...

                      Sterke plaat in ieder geval

                      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                      Ik heb in een paar van je foto's gemerkt dat je je niet veel lijkt aan te trekken van de hooglichten, en dit in een tijd dat iedereen het heeft over 'dynamisch bereik'.
                      Misschien een aandachtspuntje?
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Graffiti in Gent

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                        Ik volg, en ben blij dat ik het deze keer niet als eerste (of enige) moet zeggen.

                        Alhoewel, in combinatie met de bewerking en de graffiti, vind ik het hier niet zo erg, en zelfs passend.

                        Maar dit alles past dan misschien minder bij "landscape and nature", maar zou ik niet weten waar dit anders te plaatsen...

                        Sterke plaat in ieder geval
                        Bedankt!
                        Hij staat hier omdat een MOD hem van van straatfotografie naar hier verplaatst heeft
                        Dat overbelichte stuk voegt nu meer toe dan als het niet overbelicht was want daar stonden gewoon saaie gebouwen
                        Grt
                        Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                        Comment


                        • #13
                          Re: Graffiti in Gent

                          Bedankt voor de toelichting.

                          Ik heb ook begrepen dat "straatfotografie" eerder op mensen slaat dan op straat...
                          In het eerste geval staat hij er dan niet op zijn plaats, in het tweede echter wel...

                          Hier zijn nog discussies over geweest
                          Oorspronkelijk geplaatst door W-dytoi Bekijk bericht
                          Bedankt!
                          Hij staat hier omdat een MOD hem van van straatfotografie naar hier verplaatst heeft
                          Dat overbelichte stuk voegt nu meer toe dan als het niet overbelicht was want daar stonden gewoon saaie gebouwen
                          Grt
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment

                          Working...
                          X