Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een straatkapel in Normandië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een straatkapel in Normandië

    Een straatkapel in Normandië

    [IMG][/IMG]

    Groet
    Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

    LAMP

  • #2
    Re: Een straatkapel in Normandië

    Qua licht en sfeer vind ik het een erg mooi plaatje.

    Ik vraag alleen af of je de camera niet beter in zijn geheel nog wat verder naar links had kunnen richten, zodat de boom ietsjes meer vrij komt te liggen van de rand van de foto en de weg nog wat meer in beeld komt (dit laatste zorgt iig dat je als kijker nog wat meer een lijn de foto in kunt volgen, dit kijkt meestal wel lekker).

    Opzich vind ik de wat extreme compositie (niet keurig op 1/3e maar juist nog verder uit het midden) sterk, maar het is nu nét iets te extreem wat mij betreft.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Een straatkapel in Normandië

      Iets meer de baan erbij zodat de boom niet tegen de kant aan zat en het was een prima plaatje
      grtjes, fabke
      Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

      Comment


      • #4
        Re: Een straatkapel in Normandië

        De compo zit goed maar de foto is in zijn geheel wat te donker vind ik.
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #5
          Re: Een straatkapel in Normandië

          Ik vind deze goed zoals ie is : het licht, sterke compo, zelfs de kleur vind ik OK.

          Alleen jammer dat de scherpte wat achterwege blijft... Kan misschien nog verholpen worden door op te scherpen ?
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Een straatkapel in Normandië

            Ik volg voorgaande kritieken.
            Desondanks valt het me op dat je erg veel aandacht hebt geschonken aan de compositie, zo getuige het lijnenspel in de beneden hoeken.
            Ook de kleuren in je bewerking vind ik een mooie sfeerschepper.
            Zonder het bosje aan de rechterkant (minimalisme) zou je nog foto aan kracht winnen.

            Comment


            • #7
              Re: Een straatkapel in Normandië

              Mooi sfeertje te pakken 'k Had alleen links iets meer plaats gegeven naast de boom.
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: Een straatkapel in Normandië

                Het is zo jammer dat het kapelletje er zo vertekend uitziet.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment

                Working...
                X