Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

metamorf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • metamorf


  • #2
    Re: metamorf

    Subliem!

    Comment


    • #3
      Re: metamorf

      'k probeer altijd om in jou foto's het onderwerp te vinden waarvan de foto gemaakt is.
      Benen en jas dat kan ik zien maar dan een lege plaats voor het hoofd en daarna al dat rood. ???
      Dus besluit : weer een specialleke waar je langer naar kijkt
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: metamorf

        Het gebeurt me niet zo erg vaak dat ik minutenlang naar een beeld kan kijken. Vaak terugkijken, dat wel. Maar deze vertelt zo veel, een verhaal dat ik probeer al kijkend te schrijven. Maar ik lees verschillende verhalen... Machtig beeld.

        De foto zelf heeft voor mij - behalve de vele verhalen - een schitterende kleurencombinatie, mooie compositie en is stijlvol en passend gepresenteerd.

        Ik word er zowaar stil van, en wie mij kent, weet dat ook dat niet zo vaak gebeurt

        Marleen
        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

        Comment


        • #5
          Re: metamorf

          een schitterende kleurencombinatie, mooie compositie en is stijlvol en passend gepresenteerd
          volg deze woorden van marl1, beter kan ik het niet verwoorden
          ben zo geen schrijver
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: metamorf

            Deze kan zo aan de muur in een kunstgalerij
            Prachtig.
            vriendelijke groeten, Kurt
            Mijn foto's
            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

            Comment


            • #7
              Re: metamorf

              een heel intrigerend beeld!
              groetjes
              hilde

              Comment


              • #8
                Re: metamorf

                Deze heeft mij serieus te pakken, voor mij is het Doctor Jeckyll en misses wife

                heel knap beeld

                frans
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: metamorf

                  Ik weet niet waarom, laat staan dat ik het zo lyrisch kan beschrijven, maar deze is TOPPIE !
                  Last edited by Dama; 9 november 2010, 22:20.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: metamorf

                    Subliem, schitterend, heel erg mooi
                    Mag voor in de HOF ...
                    grtjes, fabke
                    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: metamorf

                      Prachtig gewoon!
                      Die kleurencombinatie perfect op z'n plaats
                      https://www.tinicleemputfotografie.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: metamorf

                        Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
                        Het gebeurt me niet zo erg vaak dat ik minutenlang naar een beeld kan kijken. Vaak terugkijken, dat wel. Maar deze vertelt zo veel, een verhaal dat ik probeer al kijkend te schrijven. Maar ik lees verschillende verhalen... Machtig beeld.

                        De foto zelf heeft voor mij - behalve de vele verhalen - een schitterende kleurencombinatie, mooie compositie en is stijlvol en passend gepresenteerd.

                        Ik word er zowaar stil van, en wie mij kent, weet dat ook dat niet zo vaak gebeurt

                        Marleen
                        Marleen heeft mijn gevoelens wat deze foto betreft perfect verwoord (zelfs de laatste zin klopt)! Subliem plaatje!

                        Vriendelijke groet,

                        Hilde
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: metamorf

                          Naar wat is hij of zij op zoek? Of waar is hij of zij zo bang voor. Of is het iemand die zijn
                          of haar illusies is verloren en op zoek gaat naar zichzelf in een wereld zonder houvast. Ik
                          zou dezelfde vragen kunnen stellen aan de maker.

                          Comment


                          • #14
                            Re: metamorf

                            De kleuren en vooral de houding doen mij denken aan een vlinder.
                            Je zou ook kunnen zeggen dat het lijkt alsof iemand zijn juk wil afgooien.
                            Het is aangenaam kijken, maar toch steeds met de vraag in mijn achterhoofd: welke bedoeling had Gils, en hoe komt hij ertoe?

                            groetjes

                            moniq
                            groetjes, moniq (BD1321BE)

                            A picture paints a thousand words

                            Comment


                            • #15
                              Re: metamorf

                              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Naar wat is hij of zij op zoek? Of waar is hij of zij zo bang voor. Of is het iemand die zijn
                              of haar illusies is verloren en op zoek gaat naar zichzelf in een wereld zonder houvast. Ik
                              zou dezelfde vragen kunnen stellen aan de maker.
                              Louis,

                              Zijn we niet allemaal zoekende naar... en kennen wij niet allen hoogtes en laagtes...
                              Merk bij mij zelf dat ik graag mensen, personages onherkenbaar wil maken in mijn foto's. Dit is ONBEWUST gegroeid.
                              Het gaat niet om 'die' persoon bij mij maar om de mens als onbepaald individu...
                              De mens als wezen en ik merk dat ik de laatste tijd heel veel genoegdoening heb aan het bekijken op afstand van het doen en laten van de massa en daarin een individu...
                              Maak graag foto's die ruimte laten voor interpretatie... die voeding geven aan ons denken en aan onze fantasieën... die ons vrijheid geven om ons zelf (aan) te voelen of juist datgene op te merken dat ons inspireert en interesseert.
                              Zoek zelf in kunstwerken een eigen idee achter het getoonde, achter het concept en het stemt mij vreugdevol wanneer ik het voor mij zelf kan invullen...
                              Lukt niet altijd...
                              Vorige foto's en ook de volgende foto's zijn allemaal in Parijs gemaakt.
                              Heb er enorm veel inspiratie gevonden en veel foto's gemaakt.
                              Deze foto is gemaakt in het park 'les tuilleries' aan een kunstwerk (klein gebouw) dat bestond uit een ovaal met daarin naast mekaar een twintigdal deuren.
                              Geweldig object en onderwerp met talloze mogelijkheden...
                              Geestig... eender welke deur gaf toegang tot de binnenruimte en dus ook een uitgang...
                              DE of EEN wereld op zich... (symbolisch.)
                              Het zal dus niet de laatste foto zijn die je van mij zult zien rond of van of in ...dat gebouw.
                              Allemaal bedankt dat je mijn gedurfde creaties weet te waarderen.
                              Ik denk soms...zou ik die wel plaatsen... Ook met deze foto twijfelde ik zeer sterk.

                              Groet.
                              Gil
                              Last edited by gilclaes; 10 november 2010, 16:43.

                              Comment

                              Working...
                              X