Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet

    Reeds vier dagen zonder digitale tv,
    Iemand met dezelfde naam als ik, maar wel langs de andere kant van het dorp, heeft zijn abonnementen bij telenet stop gezet.
    Nu hebben ze een fout gemaakt, en hier het abo gestopt,
    Menselijke fouten worden nu eenmaal gemaakt, maar moet dat nu zolang duren om
    terug te activeren ? Is er nog iemand die dat heeft meegemaakt ?

  • #2
    Re: Telenet

    Al gebeld naar Telenet Kelly?
    (zal wel zeker )
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Telenet

      Klacht indienen en driegen met gerechterlijke stappen wegens het niet naleven van contract (van hunne kant) evt. het woord schadevergoeding laten ontglippen
      Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

      BD1614BE

      Comment


      • #4
        Re: Telenet

        Ja, Theo al 3 keer gebeld, en ze beloven wel dat ze het oplossen, maar vlug zijn ze niet.

        Comment


        • #5
          Re: Telenet

          Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
          Klacht indienen en driegen met gerechterlijke stappen wegens het niet naleven van contract (van hunne kant) evt. het woord schadevergoeding laten ontglippen
          Dat durf ik niet.

          Comment


          • #6
            Re: Telenet

            Bel zee gewoon eens op, en vraag of ze jou nog als klant willen.

            Ik heb ze 2 weken geleden een mail gestuurd met de melding dat ze iets moeten doen om mij als klant te houden. Nu de upload bij Belgacom sneller is zie ik niet in waarom ik meer zou moeten betalen was mijn 'hoofdboodschap'.

            Reactie: Ik krijg 3 maand Telefoon en Internet gratis en de huur van de digicorder valt weg gedurende een jaar! Besparing: ca 200€. Dus ik denk dat ze soms wel iets willen doen voor hun klanten, maar je moet het wel vragen...

            Comment


            • #7
              Re: Telenet

              Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
              Klacht indienen en driegen met gerechterlijke stappen wegens het niet naleven van contract (van hunne kant) evt. het woord schadevergoeding laten ontglippen
              Ik ben er zeker van dat je met Tommie's manier meer resultaat zult bereiken.

              Ook al ooit eens niet akkoord geweest met hun abonnementen (wou meer traffiek), beleefd gesprek gehad, en dan subtiel laten vallen dat ik niet akkoord was en ik mijn conclusie wel ging trekken.
              De week daarop kreeg ik de klantendienst aan de lijn en kreeg ik meer volume..plus een maand gratis abo

              Gerechtskosten: nul!
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: Telenet

                Ik heb nu ook een mail gestuurd, ben benieuwd.

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet

                  Probeer eens test aankoop te vermelden, dan beweegt er meestal wel wat,
                  eventueel lidmaatschap is niet duur en in principe haal je er je voordeel uit bij je volgende aankopen.
                  Graag een eerlijke mening.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Telenet

                    zowiezo dreigen dat je ermee verder gaat... met de ombudsdienst telecommunicatie dreigen kan ook helpen hoor.

                    Mij hebben ze 1 keer per ongeluk afgesloten (jaarlijks factuur van kabeltv abo kwam op oud adres toe).
                    Dat ze mijn tv afsloten kon ik nog begrijpen, maar volgens de letter van de wet mogen ze dan ENKEL kabeltv afsluiten en niet digitale tv en internet... hadden ze dus wel gedaan...
                    het rare: de facturen van internet en digitale kwamen WEL op het juiste adres toe...

                    dat was op een vrijdag, gezien ik dat weekend van thuis uit permanentie had was het dus wreed ambetant.... heb zelfs gedreigd dat mijn toenmalige werkgever telenet de factuur zou opsturen moest door mijn niet beschikbaar zijn de productie stilvallen (IT-support)....
                    Toen ik de naam van de firma en de hoeveelheid productie gaf moest de gast aan de andere lijn even slikken... en 2 uur later stond iemand aan de deur om het op te lossen...
                    Mijn Blog
                    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                    Comment


                    • #11
                      Re: Telenet

                      Vroeger lachten ze altijd met den RTT maar als er een probleem was waren ze er dezelfde dag toch maar soms wel met een heel ploeg maar ja.
                      En die fout heb ik al meer gehoord bij Telenet dat er ene zijn ding wijzigt of afzegt en ze zich dan van abonnee vergissen.
                      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                      Comment


                      • #12
                        Re: Telenet

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bablo Bekijk bericht
                        Probeer eens test aankoop te vermelden, dan beweegt er meestal wel wat,
                        eventueel lidmaatschap is niet duur en in principe haal je er je voordeel uit bij je volgende aankopen.
                        Ik ben test aankoop abonnee, ik zal morgen eens bellen.
                        Voor een nieuw abo is telenet veel sneller. Ik wou met alles bij telenet gaan, maar nu begin ik te twijfelen, want hun service ??

                        Comment


                        • #13
                          Re: Telenet

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kelly Bekijk bericht
                          Ik ben test aankoop abonnee, ik zal morgen eens bellen.
                          Voor een nieuw abo is telenet veel sneller. Ik wou met alles bij telenet gaan, maar nu begin ik te twijfelen, want hun service ??
                          Niet twijfelen. Hier sinds jaar en dag een tevreden TN klant voor telefonie en internet. Enkele keren hun supportdienst nodig gehad en steeds een snelle en correcte respons.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Telenet

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kelly Bekijk bericht
                            Voor een nieuw abo is telenet veel sneller. Ik wou met alles bij telenet gaan, maar nu begin ik te twijfelen, want hun service ??
                            Misschien eens gaan lezen op het forum van userbase.be...
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Telenet

                              Mijn ervaring met telenet klantenservice: alleen zelf langsgaan in Mechelen helpt; ook vragen dat je op hun pc zelf alles nog eens mag checken.
                              Ben ooit eens bijna op de lijst van slechte betaler beland omdat zij de domiciliëring niet geactiveerd hadden. Waren nogal onvriendelijk aan de telefoon, toen ik mijn bankdirecteur liet bellen was het wel wat anders .
                              Heb later een mailtje ontvangen met half-half verontschuldigingen, maar geen compensatie want zij vonden dat ik geen schade geleden had. Het spreekt vanzelf dat ik die mailtjes bewaar als zijnde een grote schat

                              Comment

                              Working...
                              X