Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&O laptop by Asus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • B&O laptop by Asus

    Of zou het Asus laptop by B&O zijn. Natuurlijk is het dit laatste.

    Ziet er leuk beestje uit. Zou zelfs de Steve kunnen bekoren denk ik.

    Asus is een samenwerkingsverband aangegaan met het Deense hifi-merk Bang & Olufsen, wat tot de opvallende NX90-laptop heeft geleid. Tweakers.net bekeek het multimedia-paradepaardje van Asus.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: B&O laptop by Asus

    Ondank de stevige prijs toch 10 stuks de deur op 1 week tijd ...welke crisis

    Wel jammer dan Asus gekozen heeft voor 5400rpm HD's, daar had ik liever 2x 7200rpm in gezien of zelfs 1 SSD met 1 HD.



    PS: De link verwijst naar de NX90JQ met de 'oude specs', het model dat nu uitgeleverd worden heeft een i7-740qm en 2x 640Gb HD's aan boord.
    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

    Comment


    • #3
      Re: B&O laptop by Asus

      Ik vind het duur voor wat je krijgt, maar dat is dan ook typisch aan B&O
      dat is ook een merk dat serieus overprijst is
      je kan beter een degelijke laptop nemen en een setje goede speakers eraan hangen
      dan heb je veel beter geluid voor veel minder geld
      bv setje focal XS speakers

      Comment


      • #4
        Re: B&O laptop by Asus

        Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
        Ik vind het duur voor wat je krijgt, maar dat is dan ook typisch aan B&O
        tja ... dat is normaal hé, bij B&O betaal je het design, niet wat er insteekt.

        Ik heb indertijd op punt gestaan om zo'n zes CD wisselaar te kopen (die je aan de wand kon hangen met de zes CD's naast elkaar) met twee van die 'potlood' boxen.

        Was in totaal toch een stevig bedrag dus ben ik bij Verbinnen in Leuven eens gaan luisteren ... sorry, maar dat viel serieus tegen eerlijk gezegd ... heb uiteindelijk een volledig systeem van Onkyo gekocht met B&W luidsprekers ... misschien niet zoveel 'show', maar het speelde wel stukken beter hoor ... en het was in totaal maar iets duurder dan de hele B&O set.

        Ik blijf het bijzonder mooi vinden hoor, B&O heeft altijd een schitterend, simpel design, maar het kost net iets te veel voor de kwaliteit die je krijgt vind ik ... maar dat is mijn gedacht hé.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment

        Working...
        X