Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

otavo.tv

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • otavo.tv

    Iemand hier ervaring mee ?



    Seems too good to be true... Weet iemand wat het kost ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: otavo.tv

    Totaal onbetrouwbaar. Waarom? Wel, nergens kan je op de homepage zien wie erachter zit.
    Dan helemaal onderaan de site de woordjes: Private policy (wat Privacy policy moet zijn vermoed ik) en dit is zelfs niet aanklikbaar.

    Nee, wegblijven bij deze.

    Comment


    • #3
      Re: otavo.tv

      Als ik me niet vergis werkt dit volgens het P2P systeem, met andere woorden gaan ook andere Internetgebruikers die films via jouw computer downloaden wat dan weer problemen kan opleveren met datalimieten (en copyrights). De prijs zegt ook al veel: $1,37 per maand voor onbeperkte (!) films, $34,95 voor levenslang onbeperkt (!) downloaden. Niet doen, imho.

      Willy
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: otavo.tv

        Eerlijk gezegd had ik er ook m'n twijfels over.

        Ik wil gewoon nog het 5de seizoen van Stargate Atlantis te zien krijgen (er zijn er maar 5). Op 2Be en Scifi zijn ze er na 4 seizoenen mee gestopt. Op Scifi tonen ze nu herhalingen, maar alle afleveringen tonen ze een beetje door elkaar, ofwel tien keer dezelfde, en nu zijn ze onlangs bij seizoen 4 aangekomen en de frequentie nieuwe afleveringen is weer zienderogen aan het dalen, wat me weer doet vermoeden dat ze seizoen 5 weeral niet gaan tonen.

        Hulu zou een oplossing zijn, maar verhuizen naar de VS zou dan ook wel een te dure oplossing zijn
        De DVD's kopen, bekijken, en dan weer doorverkopen doe ik niet. Ik wil geen geld geven aan iets wat ze normaal op TV tonen. Ze gaan me nog tot de illegaliteit drijven...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: otavo.tv

          Ik stuur je een berichtje met een mogelijke oplossing.

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment

          Working...
          X