Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fort Vauban

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fort Vauban

    Ik ben er mij van bewust dat er hier al duizenden van gepost zijn, toch neem ik het risico om afgeschoten te worden

    Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

  • #2
    Re: fort Vauban

    Ik zie geen reden om je af te schieten. Maar om hier nog een origineel plaatje van te maken, dat zal inderdaad niet makkelijk zijn. Iets meer breedhoek om de voorgrond te accentueren vind ik echter wel mooi.

    En even iets anders: als ik deze foto in Windows Internet Explorer vergelijk met die in Mozilla Firefox, dan zie ik een groot kleurverschil. Ik weet niet wat de reden daarvoor is. Bij Explorer is de lucht 'warmer' omdat die daar paarser/roder is dan bij Firefox, welke meer cyaan heeft.

    Comment


    • #3
      Re: fort Vauban

      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Ik zie geen reden om je af te schieten. Maar om hier nog een origineel plaatje van te maken, dat zal inderdaad niet makkelijk zijn. Iets meer breedhoek om de voorgrond te accentueren vind ik echter wel mooi.

      En even iets anders: als ik deze foto in Windows Internet Explorer vergelijk met die in Mozilla Firefox, dan zie ik een groot kleurverschil. Ik weet niet wat de reden daarvoor is. Bij Explorer is de lucht 'warmer' omdat die daar paarser/roder is dan bij Firefox, welke meer cyaan heeft.
      Helemaal mee eens, ik zag er al een paar betere, ik zag er al veel slechtere de revue passeren .
      Wat betreft kleur in Explorer/Firefox ... ik kijk in Opera ... god weet hoe zie ik de wereld dan wel ?
      zal misschien te maken hebben met een klerprofiel dat mogelijks aanpasbaar is ? Of met het kleurprofiel van de opname die hier wel of daar niet herkend wordt en dan misschien door en standaardprofiel overruled wordt ?
      Misschien iets voor een ander draadje in de software-rubriek ?

      frans
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: fort Vauban

        De compo is mooi maar bij mij (IE) komt hij vooral donker over.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: fort Vauban

          Hele mooie foto, goed uitgevoerd, maar het weerspiegelde blauw is wat ziekjes qua kleur. (zowel in Firefox als Safari )

          Comment


          • #6
            Re: fort Vauban

            Compo is heel goed, kleurtjes niet. Veel te gesatureerd, vooral op de voorgrond in de spiegeling.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment

            Working...
            X