Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pinnacle studio 14 neemt altijd HD bestanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pinnacle studio 14 neemt altijd HD bestanden

    Hallo iedereen,

    Een vraagje voor de filmers onder ons die met Pinnacle Studio 14 werken: mijn vader heeft een tijdje geleden een citytrip gefilmd in HD met zijn Sony HDR-CX305. Nu blijkt zijn computer (nochtans een redelijk nieuw ding) dit niet aan te kunnen. Bewerken duurt een eeuwigheid, programma loopt vast etc.

    Nu heb ik het toestel meegenomen naar Malta, daar in STD gefilmd ipv HD en dat ging heel vlot om te bewerken. Mn vader gelukkig, ik gelukkig Nu is mn vader net terug van Indonesië waar hij veel gefilmd heeft. Hij komt thuis, wilt direct de beelden inladen met Pinnacle Studio 14... maar hij krijgt enkel keuze uit de beelden die nog in HD gefilmd zijn?

    De andere beelden staan op het toestel en zijn te bereiken via "Verkenner", maar niet via de Import-mode van Pinnacle...

    Iemand een suggestie waar het fout loopt of wat ik verkeerd doe?

    Alvast bedankt!!
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: pinnacle studio 14 neemt altijd HD bestanden

    Zet die files op de harddisk, en importeer ze van daaruit ?
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: pinnacle studio 14 neemt altijd HD bestanden

      Dat is ook een mogelijkheid, maar het is toch niet normaal dat het niet via de gewone weg gaat
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment

      Working...
      X