Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotobeurs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotobeurs

    Hoi,

    Ik zag een paar dagen geleden een advertentie voor de Micro Mega markt in 't ICC in gent
    http://www.dipro.be/benl/micro_mega_market/

    Heeft er iemand ervaring met dit soort beurs en is het de moeite om een kijkje te nemen. Ik ben immers op zoek naar een aantal tweedehandslenzen...

    Merci!

    Groeten

  • #2
    Re: Fotobeurs

    ben een trouwe bezoeker, ofwel in Gent, ofwel in Antwerpen.......
    je kan er zowel oude, als nieuwe lenzen kopen, maar neem toch maar je toestel mee om ze te testen. BTW, wat proberen af te dingen is soms geen overbodige luxe
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

    Comment


    • #3
      Re: Fotobeurs

      Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

      Comment


      • #4
        Re: Fotobeurs

        Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
        ben een trouwe bezoeker, ofwel in Gent, ofwel in Antwerpen.......
        je kan er zowel oude, als nieuwe lenzen kopen, maar neem toch maar je toestel mee om ze te testen. BTW, wat proberen af te dingen is soms geen overbodige luxe
        Is de toegang gratis?
        mvg Guido
        Canon 550D Sigma 17-70/2.8-4 DC Macro OS HSM 55-250IS met extension tube set (3st) van Kenko en 50-1.8 Metz 36AF-4C + Canon S3-IS

        Comment


        • #5
          Re: Fotobeurs

          Ik zou ook wel een kijkje willen gaan nemen. Maar wat kan ik verwachten? Zijn dat echt handelaars of ook hobby fotografen die iets willen verkopen?

          Comment


          • #6
            Re: Fotobeurs

            Als je 2e hands lenzen zoekt ben je beter af hier op het forum, op 2e hands of op Kapaza.. Op dergelijke beurzen (en ik heb er heel wat gedaan) doe je zelden interessante koopjes, maw: torenhoge vraagprijzen !

            Comment

            Working...
            X