Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdruk op glanzend of satin papier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afdruk op glanzend of satin papier

    War is jullie mening over het maken van gewone afdrukken via computerprinter op glanzend of satin papier?
    Natuurlijk is het een persoonlijke keuze maar het blijkt moeilijker te zijn om satin of half mat papier te vinden. Bijna overal enkel op bestelling. (ik persoonlijk verkies premium photo satin van Ilford)
    mvg Guido
    Canon 550D Sigma 17-70/2.8-4 DC Macro OS HSM 55-250IS met extension tube set (3st) van Kenko en 50-1.8 Metz 36AF-4C + Canon S3-IS

  • #2
    Re: Afdruk op glanzend of satin papier

    Ik gebruik de Smooth Pearl van Ilford, en die is toch makkelijk te vinden hoor.
    bij pigmentinkt gebruik je beste geen glanzend papier.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Afdruk op glanzend of satin papier

      ik gebruikte vroeger meestal Gold Fibre Silk (zwart wit ) en Smooth Pearl van ilford
      maar heb sinds kort fotospeed ontdekt, die zijn een stuk goedkoper en ook erg goed van kwaliteit, ik gebruik daar nu lustre van voor 't gross van m'n foto's...

      alles is bij mijn weten steeds vlot te krijgen online... fotowinkels hebben dit inderdaad niet op stock als je A3 of A3+ wilt...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Afdruk op glanzend of satin papier

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        ik gebruikte vroeger meestal Gold Fibre Silk (zwart wit ) en Smooth Pearl van ilford
        maar heb sinds kort fotospeed ontdekt, die zijn een stuk goedkoper en ook erg goed van kwaliteit, ik gebruik daar nu lustre van voor 't gross van m'n foto's...

        alles is bij mijn weten steeds vlot te krijgen online... fotowinkels hebben dit inderdaad niet op stock als je A3 of A3+ wilt...

        Ik heb het met belangstelling gelezen, maar over dat goedkoper ben ik het niet echt eens hoor, ik heb mijn Smooth Pearl A3+ aan 31 euro voor 25 vel, inclusief verzending.
        ik spreek wel over een groepsaankoop van minimaal 10 dozen dus 250 vel.

        MVG, Jeff c.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment

        Working...
        X